Kjedeverktøy

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Kjellrf
Innlegg: 1621
Registrert: 31 aug 2009, 15:15
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Bosted: Sandefjord

Re: Kjedeverktøy

Legg inn av Kjellrf »

pelsen skrev:
Kawasaki skrev:Du må snu eksentrene,så får du en mere lettsvingt moppe.Helt sant :thumleft
:knegg :knegg sant nok, greit at noen er våkne og ser slikt :knegg :knegg
Ja, ZZR'en trenger det. Er litt tung i sessen i touring-stilling... :mk
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3512
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Bosted: Lista

Re: Kjedeverktøy

Legg inn av JohnnyTh »

Jaha? Det var nytt for meg. Sånn som de står er vel orginalstilling?
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
Kjellrf
Innlegg: 1621
Registrert: 31 aug 2009, 15:15
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Bosted: Sandefjord

Re: Kjedeverktøy

Legg inn av Kjellrf »

JohnnyTh skrev:Jaha? Det var nytt for meg. Sånn som de står er vel orginalstilling?
Ja, de blir levert sånn. Men hvis du snur de, får du litt brattere styrevinkel, og mer lettsvingt sykkel. Litt høyere bak, blir den. Kom vel opprinnelig fra racing-avdelingen, den patenten.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Svar