Fant den igjen nå men den er jo filma med kameraet på en Nokia 6230 så kvaliteten er på steinaldernivå.

Tror verden er et bedre sted uten bidrag av mine eskapader på offentlig vei...
Klarlakk e finar..Voodoodoo skrev:Surfing er dyyyrt, så etter ny tankpad i dag og kom over denne:
http://www.geelongcarboncraft.com.au/pr ... -2007.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
En sånn må jeg jo bare ha, kommer til å bli flott sammen med pottene.
Men må jo få den frakta fra andre sia av planeten så billig blir den neppe, en må vel kjøpe egen co2 kvote for å få lov til det.
jepp, carbon er for å gjøre sykkern lettere, kler man det utenpå gamle deler blir det jo ikke akkurat lettere, men harryfaktoren øker jo vesentligZZR-Erling skrev:Klarlakk e finar..
Har alltid vært en harrytasspelsen skrev:jepp, carbon er for å gjøre sykkern lettere, kler man det utenpå gamle deler blir det jo ikke akkurat lettere, men harryfaktoren øker jo vesentligZZR-Erling skrev:Klarlakk e finar..![]()
Tok hele bilen jeg, 3M folie. Billigere enn å grunne og lakkere fandenskapen. Men dyrt nok, stor bil.Busa Trond skrev:Et bilfirma leier en klargjøringshall på jobben. Ser på noen av bilene der legger dem på en "film" av carbon, det ser egentlig veldig bra ut når dem har fått det på riktig. Da kan det jo bli uante muligheter på en mc. Men pris er jeg usikker på.