Nei ikke på hendelen men nede ved bakbremsenZZR-Tom skrev:Har du en slik liten boks med veske på bremsehendelen? Vist då så har du hydraulisk(hydraulisk=veske,pnaumatisk=luft).Carpa skrev:Burde sikkert visst om den har hydraliske bremser men.... den er ikke hard nei Har ABS da så det er bare å klemme til her.....ZZR-Tom skrev:ega16 skrev:Hvor mange fingre pleier dere å bruke på clutch og forbrems?
Ser det er mange delte meninger om dette, spesielt på forbremsen.
Bruker selv 4+4, men vuderer å prøve meg på 4+2 eller 2+2 når jeg får litt mer erfaring.Styrken har du sikkert nokav, uten å vite det så tipper eg at ER6`n har hydraliske bremser, og muligens clutchen er det og.Carpa skrev:Jeg er ikke spesielt sterk i klypa så jeg trenger sikkert alle på bremsen når den skal brukes..
Eg bruker 2 på bremsen, men eg har og lagt meg til en vane å holde 2 fingrer oppå bremsehendelen under kjøring, det henger igjen fra en nådelaus sjåførlærer![]()
På clutchen så bruker eg nok sikkert 4 fingre....trur eg.
Har en teori om at eg vart lært å kun ha 2 fingrer på bremsen fordi det var lettare å ungå å bruke for mykje bremse ved panikkbremsingMen der er noken modeller det det krevst meir styrke en på andre.
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Sent from my Galaxy using Tapatalk