Men jeg er usikker på om det er plass til det...
Det er nå en gang slik at vi får tildelt den minste standen. Og hvor stor den er har jeg i farten ikke oversikten over.
Uansett takker vi for gode forslag

JohnnyTh skrev:Hadde vært morro. Redd for å snakke med folk er jeg IKKE, blir tvert imot beskult for å snakke for mye. men det er jo ikke noe problem på en stand der folk bare kan gå.
men vet ikke om jeg har rød til å reise. langt og hotell og greier
Har aldri møtte deg, jeg... Men det tror jeg er det minste problemet om du ønsker å være frivillig mannskap på en MCsiden.no stand på årets MC-messe.JohnnyTh skrev:Hadde vært morro. Redd for å snakke med folk er jeg IKKE, blir tvert imot beskult for å snakke for mye. men det er jo ikke noe problem på en stand der folk bare kan gå.
men vet ikke om jeg har rød til å reise. langt og hotell og greier
http://goo.gl/HfFio" onclick="window.open(this.href);return false;JohnnyTh skrev:sist jeg reiste med tog til oslo betalte jeg 600kr en vei..![]()
Det skal du nok ikke bekymre deg for!Delta8v skrev:Morro :)
men jeg er jo fersk innen MC og siden, så vet ikke om jeg kan bidra så mye :-/
Er vel plass til en liten Goldwing med henger vel?AJ skrev:Å ha en MC på standen er et godt forslag.
Det er nå en gang slik at vi får tildelt den minste standen. Og hvor stor den er har jeg i farten ikke oversikten over.
Uansett takker vi for gode forslag
Omtrent sånn jeg ser for meg det ogBjønnavind skrev:Er vel plass til en liten Goldwing med henger vel?AJ skrev:Å ha en MC på standen er et godt forslag.
Uansett takker vi for gode forslag![]()
Hehe.. Nei vi får heller bruke plassen fornuftig og tiltrekkende til alle som rusler forbi!![]()
Jeg sendte deg et bilde på mailen AJ. Jeg kan sikkert poste det her også slik at folk kan tenke litt på hva jeg ser for meg, og evnt komme med forslag til forandringer?
Edit:
Her er hva jeg ser for meg! Diskuter vilt og hemningsløst, så blir det best mulig resultat!![]()
[album]4117[/album]
Dette så jo råbra ut!Bjønnavind skrev:Er vel plass til en liten Goldwing med henger vel?AJ skrev:Å ha en MC på standen er et godt forslag.
Uansett takker vi for gode forslag![]()
Hehe.. Nei vi får heller bruke plassen fornuftig og tiltrekkende til alle som rusler forbi!![]()
Jeg sendte deg et bilde på mailen AJ. Jeg kan sikkert poste det her også slik at folk kan tenke litt på hva jeg ser for meg, og evnt komme med forslag til forandringer?
Edit:
Her er hva jeg ser for meg! Diskuter vilt og hemningsløst, så blir det best mulig resultat!![]()
[album]4117[/album]