Kjønnskvotering er jo i tiden det nå.guzziman skrev:Neste moderator bør bli en kvinne syntes jeg. Vi har vel en sterk kandidat her på dette forum

Kjønnskvotering er jo i tiden det nå.guzziman skrev:Neste moderator bør bli en kvinne syntes jeg. Vi har vel en sterk kandidat her på dette forum
jonnykr skrev:Kjønnskvotering er jo i tiden det nå.guzziman skrev:Neste moderator bør bli en kvinne syntes jeg. Vi har vel en sterk kandidat her på dette forum
ejs skrev:jonnykr skrev:Kjønnskvotering er jo i tiden det nå.guzziman skrev:Neste moderator bør bli en kvinne syntes jeg. Vi har vel en sterk kandidat her på dette forum![]()
tror ikke hun er for kjønnskvotering,
Begynte nesten å innbille meg at dere mente meg jeg nå, helt til jeg kom til dette innlegget, for det er helt riktig at jeg ikke er noen forkjemper for kjønnskvotering verken ene eller andre veien :-)Godtvoksen skrev:ejs skrev:jonnykr skrev:Kjønnskvotering er jo i tiden det nå.guzziman skrev:Neste moderator bør bli en kvinne syntes jeg. Vi har vel en sterk kandidat her på dette forum![]()
Også er hun er jo en hyggelig dame...
Ja, det var deg jeg tenkte på som fremstår som en svært hyggelig dame....Carpa skrev:Begynte nesten å innbille meg at dere mente meg jeg nå, helt til jeg kom til dette innlegget, for det er helt riktig at jeg ikke er noen forkjemper for kjønnskvotering verken ene eller andre veien :-)Godtvoksen skrev:ejs skrev:jonnykr skrev:Kjønnskvotering er jo i tiden det nå.guzziman skrev:Neste moderator bør bli en kvinne syntes jeg. Vi har vel en sterk kandidat her på dette forum![]()
Også er hun er jo en hyggelig dame...
Carpa skrev:Takk for tilliten folkensmen jeg tenker at en jobb som moderator krever at jeg også må moderere meg
![]()
Vet ikke om jeg vil det
Duville skrev:Carpa skrev:Takk for tilliten folkensmen jeg tenker at en jobb som moderator krever at jeg også må moderere meg
![]()
Vet ikke om jeg vil det
- enig, hvorfor ødelegge noe som er bra. Må begrense deg og snakke hardt til alle de du snakker fritt med i dag. Det er jo de ivrige som av og til blir overivrige og som må modereres eller avklares. Jobben hadde du sikkert fixa......
Ikke for å såre følelsene til noen. Men skal det inn en ny moderator syns jeg helt klart at det bør prioriteres en jente i den lavere aldersgruppen.Carpa skrev:Takk for tilliten folkensmen jeg tenker at en jobb som moderator krever at jeg også må moderere meg
![]()
Vet ikke om jeg vil det
Snakk for deg sjæl du LS, men jeg vet ikke om noen "Gamlinger" her inneLordShaft skrev:Ikke for å såre følelsene til noen. Men skal det inn en ny moderator syns jeg helt klart at det bør prioriteres en jente i den lavere aldersgruppen.Carpa skrev:Takk for tilliten folkensmen jeg tenker at en jobb som moderator krever at jeg også må moderere meg
![]()
Vet ikke om jeg vil det
Det er "nok" gamlingerpå dette forumet nå. Det er utrolig mange yngre folk som bør rekrutteres inn i dette miljøet via forumet :-)
Spørs om ei ung jente klarer å holde jyplinger som deg i øraLordShaft skrev:Ikke for å såre følelsene til noen. Men skal det inn en ny moderator syns jeg helt klart at det bør prioriteres en jente i den lavere aldersgruppen.Carpa skrev:Takk for tilliten folkensmen jeg tenker at en jobb som moderator krever at jeg også må moderere meg
![]()
Vet ikke om jeg vil det
Det er "nok" gamlingerpå dette forumet nå. Det er utrolig mange yngre folk som bør rekrutteres inn i dette miljøet via forumet :-)
Den satt som et skudd tigern...ArcticTiger skrev:Snakk for deg sjæl du LS, men jeg vet ikke om noen "Gamlinger" her inneLordShaft skrev:Ikke for å såre følelsene til noen. Men skal det inn en ny moderator syns jeg helt klart at det bør prioriteres en jente i den lavere aldersgruppen.Carpa skrev:Takk for tilliten folkensmen jeg tenker at en jobb som moderator krever at jeg også må moderere meg
![]()
Vet ikke om jeg vil det
(Skjedde det noe med deg da du fikk deg BMW, kanskje?)