fireman skrev:Hei folkens, nei vi er IKKE gått i hi, selv om det sikkert kan virke slik.
At vi ikke har vært så aktive har sin naturlige forklaring: Ronny er sluttet hos oss og har gått over i ny jobb, dermed er det bare meg igjen til å holde hjulene i gang. Nåvel, ikke helt riktig det da, Karl er jo med, men bidrar ikke så mye på tastaturet.
Vi har måttet legge om på mye av det praktiske, men lever i beste velgående. Husk at jeg er brannmann på fulltid, så dette forumet må jeg ta "på si". Nettbutikk og kundeoppfølging tar ellers all min tid, men jeg skal da prøve å holde liv i forumet dersom noen fortsatt ønsker det!?
PS! Vi kommer med mye spennende varer etter hvert, har nettopp vært og besøkt vår hovedprodusent og lagt opp til mange nye varer for neste sesong.
Håy......Dæven kor æ skvatt....!!! :shock:
Det var godt å høre at det enda var liv der nede i Kristiansand. Hadde vel egentlig skjønt det, for det kommer snikende enn noen eposter fra dere.
Det hadde vært artig og fortsatt kunne holde forumet i gang. Stor aktivitet er et must for å holde det gående. Ser at d er mange som har ramlet bort. Noen av de