Hei.
Jeg har også en Sertao, men er kun 175 høy så har ikke akkurtat problem med turbolens med den. Derimot har jeg også en Yamaha T-max 530 der jeg synes turbolens fra vindskjermen var påtagende. I stedet for å heve vindskjermen søkte jeg på nettet etter diverse løsninger. Har endt opp med å kjøpe en såkalt "Laminar lip". Fordelen med denne er at den monteres med 3M velcro på den originale vindskjermen og overkanten trenger kun være 2-3 cm over denne for å løfte vinden betydelig høyere og dermed forhåpentligvis over hjelmen. Bestilte en av de universale og fulgte anbefalingene fra nettsiden deres med tanke på størrelse. Er veldig godt fornøyd med denne løsningen på T-max.
http://www.laminarlip.com/cruisers.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaget av turbulens på g650gs sertao, trenger tips
Re: Plaget av turbulens på g650gs sertao, trenger tips
En liten oppdatering:
Probmelet med turbulens er nå løst. Var innom Mc-huset i Nydal og kjøpte med en "spoiler" fra Wunderlich av samme type som den Tagesk anbefalte fra Touratech lengre oppe i tråden og nyter nå en turbulensfri tilværelse på sykkelen med kun en stille og jevn vindsus
Probmelet med turbulens er nå løst. Var innom Mc-huset i Nydal og kjøpte med en "spoiler" fra Wunderlich av samme type som den Tagesk anbefalte fra Touratech lengre oppe i tråden og nyter nå en turbulensfri tilværelse på sykkelen med kun en stille og jevn vindsus