Re: Erfaringer med http://www.motardinn.com/ ?
Lagt inn: 20 des 2016, 18:13
Jeg har bestilt beskyttelsevest i fra motardinn. Og betalt den med kort. Fikk en bekreftelse hvor de lovte å levere den 14/12. Nå er det 20/12 og jeg har ikke mottatt noenting. Jeg ringte 'kunde service teamet' på +47(0)21 049 284, men der ble jeg sittende i 22 minutter å høre på musikk. Så forsøkte jeg å logge inn, men fikk melding om feil brukernavn eller passord. Når jeg gikk gjennom 'glemt passord'-prosedyren, fikk jeg beskjed at det var sendt meg e-post. Jeg mottok ingen e-post. Deretter forsøkte jeg å sende e-post, men fikk de i retur fordi adressat var ukjent. Jeg fosøkte å chatte på Motardinns facebook-side, men ble henvist til kontakt-oss siden hvor jeg startet. Det gikk heller ikke an å legge inn tekst i Motardinns facebook, så tilslutt sendte jeg en desperat tweet til @Motardinn. Jeg håper dette har logisk forklaring og jeg kommer tilbake.
...
Omsider fikk jeg en link for å tracke forsendelsen. På GLS' tracking side sto det at den var ankommet Neuenstein i Tyskland den15.
Jeg etterlyste forsendelsen på GLS' side og i dag, torsdag 22. desember 2016, fikk jeg er svar fra bring som er GLS' partner i Norge. Der sto det: "Viser til din etterspørsel etter sending sendt med GLS. Denne er ankommet Norge, men ikke import behandlet enda. Den vil bli videresendt så snart den er klarert. Den vil få oppdatert sporing på http://www.posten.no når den er klarert."
---
I går, onsdag 4. januar, prøvde jeg å tracke forsendelsen og så at den var sendt fra Oslo til Spania via Tyskland. Det er bortimot umulig å få kontakt med noen som kan hjelpe i motardinn. Prøv selv. Alle linker fører til samme sted.
----
12. januar 2017 fikk jeg tilbakebetalt hele mitt utlegg. Det ble ikke gitt forklaring på hendelsen. Skulle gjerne ha vært foruten de utallige forsøk på henvendelse og famling i mørket.
---
Alt i alt, så tror jeg nok at handelen vil gå greit. Hvis ikke det oppstår noe. Da blir det behov for kundeservice.
...
Omsider fikk jeg en link for å tracke forsendelsen. På GLS' tracking side sto det at den var ankommet Neuenstein i Tyskland den15.
Jeg etterlyste forsendelsen på GLS' side og i dag, torsdag 22. desember 2016, fikk jeg er svar fra bring som er GLS' partner i Norge. Der sto det: "Viser til din etterspørsel etter sending sendt med GLS. Denne er ankommet Norge, men ikke import behandlet enda. Den vil bli videresendt så snart den er klarert. Den vil få oppdatert sporing på http://www.posten.no når den er klarert."
---
I går, onsdag 4. januar, prøvde jeg å tracke forsendelsen og så at den var sendt fra Oslo til Spania via Tyskland. Det er bortimot umulig å få kontakt med noen som kan hjelpe i motardinn. Prøv selv. Alle linker fører til samme sted.
----
12. januar 2017 fikk jeg tilbakebetalt hele mitt utlegg. Det ble ikke gitt forklaring på hendelsen. Skulle gjerne ha vært foruten de utallige forsøk på henvendelse og famling i mørket.
---
Alt i alt, så tror jeg nok at handelen vil gå greit. Hvis ikke det oppstår noe. Da blir det behov for kundeservice.