Du er alltid velkommen med på tur !!!Snikendeugle skrev:Søndag virket som en mer passende dag. Skal se an litt

Det er i hvert fall meldt knallvær, så jeg HÅPER folk stiller opp på søndag...
Du er alltid velkommen med på tur !!!Snikendeugle skrev:Søndag virket som en mer passende dag. Skal se an litt
Jeg blir med. :-) . Mulig jeg må amputere turen litt på slutten, men det ser jeg an etter hvert.Plumber skrev:Meld dere på turenfolkens ! Turen tar ca 4,5 - 5 timer avhengig av hvor langt stopp vi tar.
Anbefaler alle som har mulighet til å ta turen! Er flotte kjøreforhold nå om dagen. Flott her i Telemark også øvrigBusa Trond skrev:Du maser så mye du Plumber at jeg blir med i morgen![]()
Feit Tiger på Fetsund kl 11.00
Må jo prøve og få folk ut på veien da...Busa Trond skrev:Du maser så mye du Plumber at jeg blir med i morgen![]()
Feit Tiger på Fetsund kl 11.00
Ikke noe som er bedre enn å ha med seg to 2stk TIGERE i jungelen av veier....ojda skrev:En TIGER er aldrig på veien alene![]()
I såfall er det bare for å trene.![]()
Dropper NAF og blir vel med jeg å da![]()
Vil også takke for turen og jeg synes det var veldig trivelig å få hilst på dere ogsåojda skrev:Da var ojda godt plantet i godstolen igjen, etter en flott tur i regi av
Plumber. Takk for turen gutter, så kommer det vel noen bilder
etter hvert.