Er jo litt leit at lørdagen og i dag, skulle bli så regnfull å grå. Selv om vi kjører i det været som er, hadde turen (og deltakerne) fortjent en strålende sol. Vi får satse på at neste tur, blir velsignet med både sol og alt som hører med. :[-o<
Beklageligvis ble vi bare 4 sykler på turen på lørdag som fikk en liten smakebit av regnvåte telemarlsveier. Det må nevnes at både JRO og BusaTrond møtte opp i Seljord, for å returnere etter turen.

Lørdagskvelden ble det bare undertegnede og Gelias til bords, så oppvasken gikk raskt unna

Tillater meg å konkludere med at turen ikke var så gæli.
Ble ikke tatt mange bilder på turen, men her er noen.
Første stopp var i Øyfjell. Her ble det kjøpt "suvenirer" i lokalbutikken.

Middag og en liten pause i Høydalsmo.

Neste stopp Kviteseid.
Gleda med til å kjøpe brød hos den lokale bakeren- men bakeriet var nedlagt

BT nyter medbragt?

Siste stopp på turen var en liten runde inne på Dyrsku'n. Også gunnet regnet brukte vi ikke så mye tid der.

Har hørt ett sted at "den første skal bli den siste" det stemmer

Drøya litt med returen i dag i håp om at regnet skulle gi seg litt, men nei. Måtte stoppe i Flatdal å sjekke duggvisiret. Oppdaget at jeg hadde montert det feil etter tidligere vasking.

MEN- Jofama regndress og Spidi H2Out. Er det bare tull eller har jeg ikke kledd det på meg riktig?? var hvertfall våt til skinnet før jeg hadde kjørt 5 mil...

Nå har jeg tatt en varm dusj og alt er bra. Men jeg vurderer å skaffe meg kjøreutstyr som holder med tørr. (fra utsiden

TAKK FOR TUREN OG SELSKAPET TIL ALLE SAMMEN