Trenger hjelp til et skoleprosjekt.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Haida
Innlegg: 9
Registrert: 18 mai 2012, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R (636) 2005
Sted: Trondheim

Re: Trenger hjelp til et skoleprosjekt.

Legg inn av Haida »

Leap Motion er et av flere eksempler som viser at det er fullt mulig :) Ikke like praktisk til absolutt alt, men veldig nyttig i en del sammenhenger.

Brukeravatar
Haida
Innlegg: 9
Registrert: 18 mai 2012, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R (636) 2005
Sted: Trondheim

Re: Trenger hjelp til et skoleprosjekt.

Legg inn av Haida »

Da har jeg avsluttet denne spørreundersøkelsen slik at det ikke lenger er mulig å sende inn svar. Jeg takker for alle svar som har kommet inn, og det ble hele 100(!) personer som har hjulpet meg så langt. Veldig gøy å se at nesten 70% av de som har svart kunne tenkt seg å bruke verkstedhåndbøker dersom de var tilgjengelig på mobil/nettbrett, noe som igjen betyr at prosjektet mitt ikke er helt på jordet :p

Dette er en viktig del av forarbeidet til prosjektet mitt, og fremover vil jeg poste evt. nye spørreundersøkelser/avstemninger ol. dersom det trengs. Men jeg håper på å poste noe mer spennende etter hvert, nemlig tidlige prototyper som kan prøves i nettleseren på mobil eller nettbrett. To be continued... :)

Brukeravatar
jongsanim
Innlegg: 1007
Registrert: 20 mai 2013, 18:51
Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013

Re: Trenger hjelp til et skoleprosjekt.

Legg inn av jongsanim »

TheHaughom skrev:Sendt inn. Største irritasjonsmomentet slik jeg ser det er oljete og fettete mobil/nettbrett...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Hmm, jeg har denne for datteren min, hadde nok funket :D

Bilde

Brukeravatar
Haida
Innlegg: 9
Registrert: 18 mai 2012, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R (636) 2005
Sted: Trondheim

Re: Trenger hjelp til et skoleprosjekt.

Legg inn av Haida »

En veske for beskyttelse av mobil/nettbrett er sikkert lurt uansett om man kan bruke andre måter enn å ta på skjermen for å navigere eller ikke :thumleft Så er man desto tryggere på at den ikke blir ødelagt.

Brukeravatar
Haida
Innlegg: 9
Registrert: 18 mai 2012, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R (636) 2005
Sted: Trondheim

Re: Trenger hjelp til et skoleprosjekt.

Legg inn av Haida »

Hei. Da har jeg endelig (!) fått laget ferdig en enkel prototype av en verkstedhåndbok på mobil. Bedre sent enn aldri. Som nevnt tidligere er dette en del av et større skoleprosjekt hvor jeg utforsker hvordan folk ser på det å bruke mobil/nettbrett som verkstedhåndbok. Denne prototypen er langt fra ferdig utarbeidet, men det er nettopp derfor jeg vil at du tester den og kommer med tilbakemeldinger som kan bli med i sluttrapporten min.

https://docs.google.com/forms/d/1DHTE0R ... c/viewform" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar