= "Bike swap"
Greit nok.
Noe jeg tenkte litt (les=MYE) på, er Valentino Rossi og hans 'fothviler-greie' før i det hele tatt å bestige sykkelen-seanse.
Hvordan løste han dét ritualet?
Noen her hørt noe om det?

Han har vist slitt med å bli vant med de nye dekka fra Bridgestone.kjellv skrev:Innmari synd for Lorenzo i dag. Han gikk hardt ut fra start i 5 posisjon og rett i tet. Han holdt et forrykende tempo på feltet og gikk ut etter forhjulsslipp. Det var en virkelig uheldig sesongstart.
Ikke egen for Moto GP 2015, nei.kjellv skrev:Var det virkelig ikke egen tråd for MotoGP 2015 her?
Da er den omsider etablert.
Ja hvorfor ikke. Det var også en fra 2013..AJ skrev:Ikke egen for Moto GP 2015, nei.kjellv skrev:Var det virkelig ikke egen tråd for MotoGP 2015 her?
Men det var en for 2014.
Så da tenkte jeg det kunne være like greit å slå disse sammen til den store Moto GP tråden her inne.
Da er også den lagt inn her.kjellv skrev:Ja hvorfor ikke. Det var også en fra 2013..AJ skrev:Ikke egen for Moto GP 2015, nei.kjellv skrev:Var det virkelig ikke egen tråd for MotoGP 2015 her?
Men det var en for 2014.
Så da tenkte jeg det kunne være like greit å slå disse sammen til den store Moto GP tråden her inne.
#38Tonys skrev:46