Rukka Armaxion vs ArmaS

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Re: Rukka Armaxion vs ArmaS

Legg inn av JohnnyTh »

http://www.rukka.com/motorsport/warranty" onclick="window.open(this.href);return false;

Rukka gives a warranty for five years (two years for accessories) from the date of purchase against faults in material or workmanship in the motorcycle outfits. In such cases Rukka will either repair the garment or replace it. The warranty does not cover normal wear and tear, misuse or faulty care. Save your sales receipt – the date of purchase and point of sale printed on it are required to claim the warranty.

Rukka Service centers:

SWEDEN
Rukka Bruksgatan 29
S-252 24 HELSINBORG
Tel. +46 42 149 055

FINLAND
Rukka Teollisuustie 2
FI-67600 KOKKOLA
Tel. +358 6 832 5400

GERMANY
Rukka Service Center
Vorster Straße 101A
D-41169 Mönchengladbach
Tel. +49 21 61 46 93 430
Fax +49 21 61 46 93 431
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

MKH88
Motorsykkelen din: CBR 600F4 - KTM 250sx 2010

Legg inn av MKH88 »

Har visst kuppa tråden din helt jeg JohnnyTh, det var ikke meningen.
Prøvde å ringe Rukka Sverige for et par dager siden, men fikk ikke svar.. Får prøve på nytt. :-)

Edit: Snakka med Rukka nå, må nok sende buksa til FcMoto i tyskland.. :sorry

Brukeravatar
JohnnyTh

Legg inn av JohnnyTh »

MKH88 skrev:Har visst kuppa tråden din helt jeg JohnnyTh, det var ikke meningen.
Prøvde å ringe Rukka Sverige for et par dager siden, men fikk ikke svar.. Får prøve på nytt. :-)

Det gjør da ingen ting. Kjipt at den må sendes. JEg skal nedover i juni hvis all eplaner slår til og ikke jobben ødelegger. Kunne tatt med buksa de og levert den hvis du ikke har ordnet det før da. Men er jo en lei periode å være uten kjørebukse :(

MKH88
Motorsykkelen din: CBR 600F4 - KTM 250sx 2010

Legg inn av MKH88 »

JohnnyTh skrev:
MKH88 skrev:Har visst kuppa tråden din helt jeg JohnnyTh, det var ikke meningen.

Det gjør da ingen ting. Kjipt at den må sendes. JEg skal nedover i juni hvis all eplaner slår til og ikke jobben ødelegger. Kunne tatt med buksa de og levert den hvis du ikke har ordnet det før da. Men er jo en lei periode å være uten kjørebukse :(
Takk for tilbudet, men dette er vel bare en god unnskyldning til å ta en tysklandstur på sykkelen :)

Brukeravatar
JohnnyTh

Legg inn av JohnnyTh »

Høres ut som en god grunn. Og det er jo et stykke ned til Aachen, så det blir en helt tur det:)

Svar