Videoklipp ekstreme kjøreferdigheter

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Pollti skrev:Du kan jo gi meg moderator rettigheter så kan jeg jo bare skrive inn i innleggene dine hva du egentlig mener ? :knegg :knegg
:-k
:8-[
:scratch

:rofl

:-

Eller... kanskje ikke...?

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:
Ragnhild skrev:Nå må du ikke blande deg Pollti. Gamle herrer som Intruder og AJ stiller i samme klasse når det gjelder sånt nymotens verktøy, sånn at de må ha ro og armslag for å finne ut av utfordringene 8)

Er de senile de 2 tror du ? Jeg bruker Kawa Beiben som IT konsulent. Iflg henne så er det best for samfunnet at sånne tusseladder som meg skriver på steintavler med hammer og meisel. :O
Det for stå for din regning

Nå glir det ut i OT i gjen. Kan dere ikke starte en egen tråd for tusseladder og eldre herremenn som trenger assistanse ved skjermen?

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nei, det kan vi ikke Ragnhild. Vi er så forfalne og svake så vi klarer ikke å kaste gråsteinene langt nok. Og da blir det hull i kommunikasjonen vet du, :janikk

Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Legg inn av Misha »

Og denne er også en av de råeste klippene jeg vet om, her snakker vi om ferdigheter! Obs! Høyt volum er et must :thumleft
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Svar