Regner med at slike kjørelengder ikke blir regnet med i oppgjøret. [-X
La gå da.....Ragnhild skrev:Delte denne jeg :icon_cool:
Turplanlegging i forbindelse med 1. premien til Tage skjer i tråden "There, and back again"
Nei, trodde moderering av villblogging var et ukjent ord for noen av moderatorene her... :laughing7:Jalmar skrev:Ja, disse moderatorene. Nytter ikke med moderasjon i disse tur-tider. Full gass sier nå jeg.
Du, slutt å tulle nå [-X . Sykkelen står jo godt surra bakerst i toget, mens du spiser, drikker og sover deg nedover på kontinentet...!Jalmar skrev:Men mc på tog? Kan like godt reise med bobil da jo. :icon_eek:
Tusen takk. smile:Ragnhild skrev:Bimma
Passa nøye på å få med Autozug-linken din.
Kardemommeloven er fin :)Bimma skrev:Nei, trodde moderering av villblogging var et ukjent ord for noen av moderatorene her... :laughing7:Jalmar skrev:Ja, disse moderatorene. Nytter ikke med moderasjon i disse tur-tider. Full gass sier nå jeg.
Ja, det vet jeg jo alt om...! Særlig alkoholdrikking med begge hender..... :laughing7: Det har jeg ved en tidligere anledning i en annen blogg fått en utførlig forklaring om hvordan du får til...... :icon_eek: ... :laughing7:Jalmar skrev:Jeg spiser og drikker mens jeg kjører jeg.
Sorry Ragnhild, jeg har litt dårlig retningssans....Ragnhild skrev: Kardemommeloven er fin :)
for den sier at villblogging er greit i egnede fora, som f.eks Bikers Logg
OK, så den eneste inndelingen er <23 år.Baron von Waffel skrev:Jeg håper opplegget blir sånn at man ikke må melde seg på en bestemt klasse, men konkurrerer der man til enhver tid ligger best an. Det vil alltid være noen som har en sesong som utvikler seg i en ikke planlagt retning. Og deltakerreglene bør være sånn at flest mulig ønsker å melde seg på.