Helt riktig, gode mann!fireman skrev: Det virket greit, sett bare inn filmnummeret, merk det og klikk "YouTube" knappen i editoren!

Dette er en funksjon jeg virkelig har sett fram til å få her på Forumet, serru...

Helt riktig, gode mann!fireman skrev: Det virket greit, sett bare inn filmnummeret, merk det og klikk "YouTube" knappen i editoren!
Åpner i samme vindu her hos meg når jeg bruker Firefox 3.0.6.fireman skrev:Da jobbes det med saken hvordan linker åpnes her i forumet. Dette er en test.
En link skal åpnes i et nytt vindu (eller ny fane).
Gjør så jaAJ skrev:Åpner i samme vindu her hos meg når jeg bruker Firefox 3.0.6.fireman skrev:Da jobbes det med saken hvordan linker åpnes her i forumet. Dette er en test.
He-he-he...fireman skrev:Da jobbes det med saken hvordan linker åpnes her i forumet. Dette er en test.
http://www.vg.no" target="_blank
LITT tålmodig nå AJ,.. jeg tester nå vet du hehe,....
Det må en MOD til for å rette de topp. er i kontakt med designeren,... !
Må si meg enig med Ragnhild.Ragnhild skrev:Yupp, men vi er jo forvendte med at linkene er røde eller blå, mens teksten ellers er svart
Er kanskje litt kravstor nå?
Hehe,.. bare gøy at dere er bevisste på slike "småting", det viser bare at dere ønsker å forbedre utseendet på siden! Værsågod, var det noe sånt du tenkte?Ragnhild skrev:Yupp, men vi er jo forvendte med at linkene er røde eller blå, mens teksten ellers er svart
Da er link oppsettet: "nye"=røde, besøkt= blå, mens "mus-over"=rød+understreketGSXR skrev:Må si meg enig med Ragnhild.Ragnhild skrev:Yupp, men vi er jo forvendte med at linkene er røde eller blå, mens teksten ellers er svart
Stor fordel om linkene har en annen farge, feks rød
La oss ta en test, hehe.fireman skrev:Hehe,.. bare gøy at dere er bevisste på slike "småting", det viser bare at dere ønsker å forbedre utseendet på siden! Værsågod, var det noe sånt du tenkte?Ragnhild skrev:Yupp, men vi er jo forvendte med at linkene er røde eller blå, mens teksten ellers er svart
La oss ta en test, hehe.GSXR skrev:fireman skrev:Hehe,.. bare gøy at dere er bevisste på slike "småting", det viser bare at dere ønsker å forbedre utseendet på siden! Værsågod, var det noe sånt du tenkte?Ragnhild skrev:Yupp, men vi er jo forvendte med at linkene er røde eller blå, mens teksten ellers er svart