Reiseblogg - Til Gøteborg med Bjerknez & Tommas
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Reiseblogg - Til Gøteborg med Bjerknez & Tommas
Da fant vi plass :)

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Amante blir en sikker vinner, vi hilser fra busa Trond så får vi topp behandling 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ser ut som at dere har en flott tur, karer
Er nesten å regne som tragisk at sesongen går mot slutten...
Har veldig lyst på tur når jeg ser bilder som de dere har lagt ut i denne tråden.
Får trøste meg med at det blir langt flere muligheter neste sommer med utvidet sommerferie

Er nesten å regne som tragisk at sesongen går mot slutten...
Har veldig lyst på tur når jeg ser bilder som de dere har lagt ut i denne tråden.
Får trøste meg med at det blir langt flere muligheter neste sommer med utvidet sommerferie

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Reiseblogg - Til Gøteborg med Bjerknez & Tommas
Barrunden er i gang!

Sist redigert av Bjerknez den 04 okt 2014, 23:43, redigert 1 gang totalt.
- Tommas
Re: Sv: Reiseblogg - Til Gøteborg med Bjerknez & Tommas
Gøteborg... Leverer!
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Fantastisk kveld i går! Nå er vi på vei hjem og befinner oss i Mellerud.
Strålende vær fortsatt! :)

Strålende vær fortsatt! :)

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Da var turen over for denne gang!
Takk for en fantastisk flott tur Tommas, dette må vi gjenta en gang, og kanskje ta med flere
Gøteborg var en veldig flott by og det manglet ikke akkurat på vannhull for to tørste MC-gutter!
Tommas hadde med seg alkometer og vi blåste begge 100% likt før vi la oss i 02:00 tiden. Resultatet ble 1.10 promille. Klokken 09:30 dagen derpå blåste vi begge 0% og vi var derfor klare for hjemoverturen. Vi klarte ikke helt å finne alternativer til E6 og E45 ut fra Gøteborg, så det ble transportetappe de første 5 milene. Omsider fant vi en litt svingete vei, men gleden var relativt kortvarig. Så fort vi rundet Norskegrensen så var det som å slå på en svingbryter, for da ble det litt gøy igjen!
En samlet sett veldig hyggelig tur og været har vert på vår side hele tiden. (Bortsett fra litt pjuskevær den første timen på vei nedover)
Uansett, her er noen av bildene jeg tok med kameraet. Mobilbildene jeg har tatt er postet før i tråden, så dem legger jeg ikke inn på nytt.
Vi starter med noen bilder fra Lysekil:
Takk for en fantastisk flott tur Tommas, dette må vi gjenta en gang, og kanskje ta med flere

Gøteborg var en veldig flott by og det manglet ikke akkurat på vannhull for to tørste MC-gutter!
Tommas hadde med seg alkometer og vi blåste begge 100% likt før vi la oss i 02:00 tiden. Resultatet ble 1.10 promille. Klokken 09:30 dagen derpå blåste vi begge 0% og vi var derfor klare for hjemoverturen. Vi klarte ikke helt å finne alternativer til E6 og E45 ut fra Gøteborg, så det ble transportetappe de første 5 milene. Omsider fant vi en litt svingete vei, men gleden var relativt kortvarig. Så fort vi rundet Norskegrensen så var det som å slå på en svingbryter, for da ble det litt gøy igjen!
En samlet sett veldig hyggelig tur og været har vert på vår side hele tiden. (Bortsett fra litt pjuskevær den første timen på vei nedover)
Uansett, her er noen av bildene jeg tok med kameraet. Mobilbildene jeg har tatt er postet før i tråden, så dem legger jeg ikke inn på nytt.
Vi starter med noen bilder fra Lysekil:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Så noen bilder fra et lite stopp vi tok:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Så noen bilder fra Fredriksten Festing:
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Fantastiske bilder! Hvilket kamera var det du hadde igjen? Skulle ønske jeg kunne hivd meg med på denne turen, men med denna økonomien blir det ikke noe mer før neste år 

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Takk for det :-)mortenolb skrev:Fantastiske bilder! Hvilket kamera var det du hadde igjen? Skulle ønske jeg kunne hivd meg med på denne turen, men med denna økonomien blir det ikke noe mer før neste år
Jeg bruker et Sony RX100 II, ved siden av mobilen (iPhone 5S)
Men ingen av de siste bildene er tatt med mobilen.
- Tommas
Det ser ut som om vi stor grad har tatt bilder av det samme. Dine ble i alle fall helt topp!
Topp var turen også, Gøteborg kan anbefales som reisemål. Og smått utrolig med 20+ og sommerfølelse i oktober!
Topp var turen også, Gøteborg kan anbefales som reisemål. Og smått utrolig med 20+ og sommerfølelse i oktober!
- Tommas
Og noen bilder fra meg. Lett å se at vi har vært samme steder 

- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Ser da ut som dere greide og kose dere på tur, litt misunnelse er det vell her med sykkeln på service.
Det kommer vell flere muligheter for tur neste sesong også som mortenolb nevnte.
Det kommer vell flere muligheter for tur neste sesong også som mortenolb nevnte.