MCmessa 2015, hvem kommer?
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Re: MCmessa 2015, hvem kommer?
Er helt nødt til å ta en tur dit ja.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Å jadda... 

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
JK95 skrev:Litt utstyr var planen for min del ogsåAndré skrev:Blir nok en tur på lørdagen for å se på noen sykler :)
Kanskje man finner noe utstyr ogsåHvordan er egentlig mulihetene for litt rabatt på messa?
Det blir første gangen på MC messa for min del, så det er det nok andre på forumet her som har mer greie på enn meg

Men jeg vil absolutt tro at det finnes noen brukbare tilbud

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg kommer... men bare hvis det er vær nok til å kjøre sykkel inn. Tar nok ikke toget/bussen inn dit gitt... 

Dette skal jeg få med meg 

"Only boring People are brilliant during breakfest"
-
- Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.
Bjerknez skrev:Jeg kommer... men bare hvis det er vær nok til å kjøre sykkel inn. Tar nok ikke toget/bussen inn dit gitt...
Siden du nevner tog/buss. Toget til Lillestrøm tar ca 11 minutter fra Oslo sentralbanestasjon. Togstasjonen i Lillestrøm er ca 5 minutter gange fra messeområdet. Tog er egentlig et supert alternativ for de som trenger det.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Hmmm... har vel ikke sagt at tog/buss IKKE er et godt alternativ til dem som trenger det eller velger å bruke slike tjenester?detvarvondtdet skrev:Bjerknez skrev:Jeg kommer... men bare hvis det er vær nok til å kjøre sykkel inn. Tar nok ikke toget/bussen inn dit gitt...
Siden du nevner tog/buss. Toget til Lillestrøm tar ca 11 minutter fra Oslo sentralbanestasjon. Togstasjonen i Lillestrøm er ca 5 minutter gange fra messeområdet. Tog er egentlig et supert alternativ for de som trenger det.
Jeg skrev bare at jeg foretrekker å kjøre inn selv hvis jeg skal på denne messen. Koster meg fort en 5-600,- og reise dit t/r med tog/buss og for den summen kan jeg kjøre MYE sykkel

Jeg sier ikke at tusen kroner ruinerer meg, men jeg skal uansett ikke ha noe mer mc utstyr nå og da vil jeg heller ikke bli fristet, hehe. Men hvis jeg kjører selv så kan jeg jo sette kursen videre så fort jeg merker det begynner å varme i lommeboka

Men for all del... ikke noe vondt om buss/tog...
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Skal, hvis ikke noe annet dukker opp 

- Jarle
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
- Kontakt:
Kommer :-)
Jarle
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Når det nærmer seg mer så kan vi jo bli enige om sted/tidspunkt for de forskjellige dagene hvor man kanskje kan møtes.
F.eks. hvis vi blir enige med oss selv om lørdag, ta med banner og henge på et bord som vi okkuperer oppe i kaféen på et gitt tidspunkt. Dermed mulig for de som ikke kjenner fjes eller er synlig merket å finne noen å ta kontakt med.
De andre som har banner kan jo tenke ut tilsvarende tanke?
F.eks. hvis vi blir enige med oss selv om lørdag, ta med banner og henge på et bord som vi okkuperer oppe i kaféen på et gitt tidspunkt. Dermed mulig for de som ikke kjenner fjes eller er synlig merket å finne noen å ta kontakt med.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Hørtes ut som en kjempeplan, i og med at jeg ikke har møtt noen av dereevike skrev:Når det nærmer seg mer så kan vi jo bli enige om sted/tidspunkt for de forskjellige dagene hvor man kanskje kan møtes.

Er dessverre på jobb den helga, ellers skulle jeg komt.
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Jeg har banner og planer om en tur innom i løpet av helgen, men må sannsynligvis ha med ei litt utålmodig frøken så det spørs hvor god tid tid jeg får....
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
-
- Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.
Neida, du sa ikke det :-) . Men når du nevnte tog, så syntes jeg det var greit å nevne i denne tråden at tog fra feks Oslo er et glimrende alternativ om man ikke har muligheten til å kjøre selv. Sikkert mange her som ikke vet noe som helst om Lillestrøm. Ville bare påpeke hvor lett og kjapt det er å komme seg til messa fra Oslo S.Bjerknez skrev:Hmmm... har vel ikke sagt at tog/buss IKKE er et godt alternativ til dem som trenger det eller velger å bruke slike tjenester?detvarvondtdet skrev:Bjerknez skrev:Jeg kommer... men bare hvis det er vær nok til å kjøre sykkel inn. Tar nok ikke toget/bussen inn dit gitt...
Jeg skrev bare at jeg foretrekker å kjøre inn selv hvis jeg skal på denne messen. Koster meg fort en 5-600,- og reise dit t/r med tog/buss og for den summen kan jeg kjøre MYE sykkel![]()
Jeg sier ikke at tusen kroner ruinerer meg, men jeg skal uansett ikke ha noe mer mc utstyr nå og da vil jeg heller ikke bli fristet, hehe. Men hvis jeg kjører selv så kan jeg jo sette kursen videre så fort jeg merker det begynner å varme i lommeboka![]()
Men for all del... ikke noe vondt om buss/tog...