Bergen hvor er det???? Joooo det var jo de som rykket ned jaElolz skrev:Ja det er på tide vi får navngitt medlemmene fra denne ytterst suspekte gruppen.Velkommen fra en Bergenser
![]()
![]()

Bergen hvor er det???? Joooo det var jo de som rykket ned jaElolz skrev:Ja det er på tide vi får navngitt medlemmene fra denne ytterst suspekte gruppen.Velkommen fra en Bergenser
![]()
![]()
Ja ser der ja der var det en tilevo16v skrev:Trønder her også, bor i Rennebu.
Nei det er da vel ikke flaut? Fotball...hva er det? En idiotisk balleik mange av ungene på skolen elsket å holde på med i alle friminutt husker jeg. Vi som ikke likte det ble tvunget til å bli med likevel for å fylle opp lagene...Elolz skrev:Ja huff det er flaut, glad jeg ikke følger med på norsk fotball. :-)å Skulle ikke forundre meg om de rykker lengre ned.
Feil... Svaret er ingen, vi har egne enfoldinger som tar seg av sånne huslige tingBjerknez skrev:Hvor mange trødere som må til for å bytte en lyspære?
Svar: To.
En til å holde lyspæra og en som drikker karsk til rommet går rundt
Nei, neiabakuss skrev:Feil... Svaret er ingen, vi har egne enfoldinger som tar seg av sånne huslige tingBjerknez skrev:Hvor mange trødere som må til for å bytte en lyspære?
Svar: To.
En til å holde lyspæra og en som drikker karsk til rommet går rundtHar vi ingen enfolding for hånden drikker vi helt til vi ser lyset
![]()
Aner jeg ett snev av trønderhat her tro??
Hadde min første tur for året idag, fine forhold på hovedveiene. Men gårdsveien på 200m er det is, så må nok strø litt derevo16v skrev:
Trønder her også, bor i Rennebu.
Ja ser der ja der var det en til
Toven skrev:Vi søringer får ta oss en tur på leir![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=5TEyPpqgSa8[/video]
kjellv skrev:Steike...to stk Reliant på merittlista di! ArtigAlf Torp skrev:Trøndelag, nærmere bestemt Skaun her!