Tiger 800/Explorer er uansett sykler jeg har sansen for. Skal ikke se heeeelt bort fra at det blir en slik på meg når jeg blir litt eldre

Da går den over til å bli en skikkelig gubbesykkel siden den er rød eller?Bjerknez skrev:Skal si meg enig i de som mener at rød kanskje ikke hadde vert førstevalget mitt på denne sykkelen, men på den annen side så snakker vi kun om farger her. Kanskje LITT vanskeligere å selge igjen kontra de som er blå etc. men uansett så er jo det viktigste at man kjøper en farge man selv liker![]()
Tiger 800/Explorer er uansett sykler jeg har sansen for. Skal ikke se heeeelt bort fra at det blir en slik på meg når jeg blir litt eldre
Glemte forresten å bekrefte at ja, den er produsert 2015, men ingen modellforandring fra 2014JRO skrev:Grattis Ojda, stas med ny sykkel. Er det en 2015 modell? Og rød da, den hadde jeg ikke sett komme.![]()
Nei...Kawagutten skrev:Da går den over til å bli en skikkelig gubbesykkel siden den er rød eller?Bjerknez skrev:Skal si meg enig i de som mener at rød kanskje ikke hadde vert førstevalget mitt på denne sykkelen, men på den annen side så snakker vi kun om farger her. Kanskje LITT vanskeligere å selge igjen kontra de som er blå etc. men uansett så er jo det viktigste at man kjøper en farge man selv liker![]()