Scala Rider G9X

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Scala Rider G9X

Legg inn av Snikkeren »

Da tror jeg du må plassere høyttalerne litt bedre. Jeg har Scala Rider G9 (ikke x) med originale høyttalere, og hører helt fint. Jeg har også Neotec hjelm.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

MorganX
Innlegg: 93
Registrert: 05 feb 2015, 20:10
Motorsykkelen din: Yamaha XSR700

Re: Scala Rider G9X

Legg inn av MorganX »

Sitter også her og lurer på hva jeg skal velge av Sena 20 og Scala G9X... Noen som har prøvd begge to?

Brukeravatar
vim
Innlegg: 272
Registrert: 08 apr 2015, 09:51
Motorsykkelen din: Ducati Supersport
Sted: Viken

Re: Scala Rider G9X

Legg inn av vim »

Snikkeren skrev:Da tror jeg du må plassere høyttalerne litt bedre. Jeg har Scala Rider G9 (ikke x) med originale høyttalere, og hører helt fint. Jeg har også Neotec hjelm.
Har en mistanke om at det er høyere motstand i Koss elementene og dermed litt lavere lyd, men får vel kikke litt mer nøye på innstillingene evt.

Brukeravatar
vim
Innlegg: 272
Registrert: 08 apr 2015, 09:51
Motorsykkelen din: Ducati Supersport
Sted: Viken

Re: Scala Rider G9X

Legg inn av vim »

vim skrev:
Snikkeren skrev:Da tror jeg du må plassere høyttalerne litt bedre. Jeg har Scala Rider G9 (ikke x) med originale høyttalere, og hører helt fint. Jeg har også Neotec hjelm.
Har en mistanke om at det er høyere motstand i Koss elementene og dermed litt lavere lyd, men får vel kikke litt mer nøye på innstillingene evt.
For ikke å skyve mistanke over på verken Scala eller Koss, så får jeg tilføye at det var delvist brudd i ledningen på Kossene, som gjorde det. Brått ble det VELDIG HØYT gitt... :)

Svar