Lurer på at jeg heller mot vanlig sotet altså, på lokale sjappa solgte de faktisk visir til min for 599,- og 299,- for ekstra pinlock, så 900,- totalt. Vurderer rett og slett å kjøpe der altså, da det var en del billigere enn jeg hadde fryktet.....
Nei, det syns ikke jeg heller, men tror det er fordi det ikke har noe sånn speilstash. Ser på de fleste sjappene at all slags speilvisir til shoei koster et par lapper ekstra. Hvilken hjelm har du og hvilket visir tenker du på? Min Neotec er jo matt sort, så kanskje den tåler et speilvisir uten å bli flashy....?LordShaft skrev:Dette hørtes ikke gale ut... Var inne på http://www.helmetcity.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; å der kostet speilvisir som jeg har litt lyst på (har darksmoke nå) 900,- også 300 ekstra for pinlock.
Høres ut som en god kombo det jaLordShaft skrev:Jeg har X-Spirit 2 og vil ha helt speil, syns det tar seg veldig bra ut til hvit hjelm og svart dressForfengelig jeg??
Nei, det er helt sant. Men jeg har tidvis opplevd det motsatte, og enkelte produkter overrasker i begge retninger. Feks min Berik-skinndress er noe av det utstyret jeg er mest fornøyd med. Passform, kvalitet over tid, utseende og tilsynelatende sikkerhetsfunskjoner er helt topp etter mitt skjønnLordShaft skrev:De fleste går gjennom store deler av mc karrieren sin uten å få denne aha opplevelsen. Noen vil også hevde at denne forskjellen ikke er verdt de ekstra kronene. Derfor vil noen kjøre i Rukka, andre i bullfighter. Noen i Dainese og andre i berik![]()
Selv er jeg ikke i tvil om valget mitt