Det gjør som sagt ingenting om den går litt på utsiden synes jeg. Men den går akkurat på min sykkel. Den går LITT på utsiden av lykten bak og jeg kjenner så vidt den toucher ryggen min. Helt greit for meg. Men sjelden jeg bruker denne. Egentlig så synes jeg US20 og ett par US10 er mer anvendelig. Evt. to US20 og to US10. US30 er ganske stor, men den gikk akkurat på Street Triplen og på min nåværende BMWTrondgv skrev:Bor mellom Stavanger og Bergen, så det blir nok i lengste lagetBjerknez skrev: Vet ikke hvor du bor, men kommer du deg til Fredrikstad så kan du jo prøve min US30 så får du svar kjapt om den passer![]()
Alternativt kan du måle hvor god plass du har på sykkelen din. Mål fra der ryggen din er til dit hvor salen slutter. Gjør heller ingenting om den går litt på utsiden av salen.
Tok nettopp mål på min US-30 nå og den er 45cm. lang og ca. 30-35cm. bred. avhengig av hvor mye den buler ut og hvor mye du dytter nedi den. Men bredden er uansett ikke noe problem. Lengden er den du bør tenke påFikk målt passasjersetet som jeg har liggende, og det var 35 cm langt, så tror det skal gå fint med 45cm, skal dobbeltsjekke i morgen. Takker for mål