unge dame ganske pent gjort av mæ? Det synes no æ

Er ikke hver dag man får slike komplimenter, sier tusen takk jegjhn skrev:Æ e klar over at du ikke e i den aktuelle aldersgruppen men va ikke det at æ kalte dæ
unge dame ganske pent gjort av mæ? Det synes no æ
Ja jeg kjenner meg igjen. Kjører stadig på rødt lys jeg. På søndags morgen kjørte jeg på rødt lys, hvorfor skal de ha lyskryssene i drift på søndagsmorgenen. Gidder ikke å stanse for å stå å vente til det blir grønt når det er bare meg som er ute så tidlig. Kjører for fort også.cbrdama skrev:Ser ut til at det gjelder unge menn i aldersgruppen 16-20 år men kanskje dere som er over denne aldersgruppen kjenner dere igjen?
Ja det kan du si. Har blitt en smule aggresiv i trafikken. Godt jeg kjører buss til og tilbake på jobb. Bare på søndager jeg kjører. En riktig søndagskjørerjhn skrev:Fydda
Bubbu skrev:Ja det kan du si. Har blitt en smule aggresiv i trafikken. Godt jeg kjører buss til og tilbake på jobb. Bare på søndager jeg kjører. En riktig søndagskjørerjhn skrev:Fydda
Globe skrev:Bubbu skrev:Ja det kan du si. Har blitt en smule aggresiv i trafikken. Godt jeg kjører buss til og tilbake på jobb. Bare på søndager jeg kjører. En riktig søndagskjørerjhn skrev:Fydda
Eller sagt med andre ord, det er godt du sitter på buss til og fra jobb