Og nå nok en slik også føres opp på handlelista...

Tore L skrev: 14 aug 2024, 18:47 Datte blir bra AJ, har bestilt meg hjelm som skal stå i stil til BSA'en farger -
Hytte nummer 13
Bell er bra til BSATore L skrev: 14 aug 2024, 18:47 Datte blir bra AJ, har bestilt meg hjelm som skal stå i stil til BSA'en farger -
Det er i dag AJ, og jeg skal prøve på å få tatt et bilde vettuAJ skrev: 16 aug 2024, 10:25 Er det i dag du skal hente sykkelen?
I så fall må huske å la forhandleren ta bilde av deg og ditt blide åsyn sammen med sykker'n![]()
Ikke sant - det skulle virkelig ha tatt seg utAJ skrev: 16 aug 2024, 11:26 Siden @Tore L og jeg blir nærmeste hyttenaboer tenker jeg nok at Gold Star'n vil stå parkert ved siden av V7'ern.
To retroorienterte sykler side om side.
Noe annet skulle virkelig tatt seg ut![]()
![]()
Dette kunne absolutt være noe for oss to, ja!Tore L skrev: 16 aug 2024, 11:33 @AJ
Ronny Leere driver også mctravel.no, sammen med Wiggo Andersen ( eller om det er Wiggo som er eier og Ronny som hjelper han, litt usikker akkurat på det ) og de arrangerer forskjellige turer til Afrika og Syd-Amerika. Så nå teller jeg litt på knapene om jeg skal bli med på denne turen hvor Ronny er reiseleder - https://www.mctravel.no/motorsykkeltur-nov-2024
Jeg har fått tilbud av Ronny flere ganger om jeg vil bli med, men det er først nå det begynner å passe å bli med ( har jo blitt pensjonist ), eller om jeg skal vente til neste år, så en får litt lengere tid på å planlegge dette. Fruen min blir ikke med for hun liker ikke å sitte på og vil heller ikke kjøre selv, så da blir det å reise alene.
Denne turen foregår for det meste på asfalt og litt på bra grusveier - Hva tror du AJ, dette hadde vært noe for oss![]()
Jeg tror også dette blir litt hektisk for meg i høst, er i Spania 3 uker i Oktober så det kom litt brått på. Men jeg skal snakke med Ronny at han tar kontakt for neste år, så kan vi se om vi får mulighet AJ - tror dette hadde vært en mega opplevelseAJ skrev: 16 aug 2024, 11:39Dette kunne absolutt være noe for oss to, ja!Tore L skrev: 16 aug 2024, 11:33 @AJ
Ronny Leere driver også mctravel.no, sammen med Wiggo Andersen ( eller om det er Wiggo som er eier og Ronny som hjelper han, litt usikker akkurat på det ) og de arrangerer forskjellige turer til Afrika og Syd-Amerika. Så nå teller jeg litt på knapene om jeg skal bli med på denne turen hvor Ronny er reiseleder - https://www.mctravel.no/motorsykkeltur-nov-2024
Jeg har fått tilbud av Ronny flere ganger om jeg vil bli med, men det er først nå det begynner å passe å bli med ( har jo blitt pensjonist ), eller om jeg skal vente til neste år, så en får litt lengere tid på å planlegge dette. Fruen min blir ikke med for hun liker ikke å sitte på og vil heller ikke kjøre selv, så da blir det å reise alene.
Denne turen foregår for det meste på asfalt og litt på bra grusveier - Hva tror du AJ, dette hadde vært noe for oss![]()
Men ikke i år. Sliter fortsatt litt mer enn jeg liker med høyrearmen med betennelsen jeg åpenbart har i albuen.
Men neste år, så absolutt en mulighet da, ja!
V7'ern er vel ikke den værste sykkelen å stå ved siden av skal sies. Men er jo ikke Triumph daAJ skrev: 16 aug 2024, 11:26 Siden @Tore L og jeg blir nærmeste hyttenaboer tenker jeg nok at Gold Star'n vil stå parkert ved siden av V7'ern.
To retroorienterte sykler side om side.
Noe annet skulle virkelig tatt seg ut![]()
![]()
Se her, ja! Skal virkelig bli interessant å høre dine erfaringer med denne flotte sykkelen.Tore L skrev: 16 aug 2024, 16:48 Da er bmw'en avlevert og jeg kjører hjem med en BSA GoldenStar 650, skal skrive litt mere om dette litt senere i kveld etter en tur, så jeg blir litt mere kjent med sykkelen.
![]()
Helt grei testvideo, dette.