Svolp sine eventyr!
Re: Svolp sine eventyr!
Hoho, den så herlig ut... Drømme..
Gratulere med å få den hjem!!
Sjåast kanskje på veien ja...
-mvh-
Kristian
Gratulere med å få den hjem!!
Sjåast kanskje på veien ja...
-mvh-
Kristian
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Kjekt med gratulasjoner
Rr desverre ikke ute og kjører selv om værgudene i dag har velsignet oss med 10+ og solskinn i Stavanger.. Har sett mange mc ute i dag. Var det ikke en her på forumet fra Stavanger som nettopp kjøpte seg en rød bandit? I så fall er jeg sikker på at jeg traff han ute tidligere i dag!
Jeg lar den stå til midten av april trur jeg, hvis jeg klarer og vente såpass.. Dumt og ta den ut for tidlig også, er fremdeles mye salt, grus og annet drit i veibanen.
Skulle nok ha klart og holde meg på hjula men dog, jeg venter litt til, er så kjedelig hvis det skal plutselig komme et krampetak til
Dexter og bandit, "lille" grønne er gjerne litt feil.. Fra nå av skal den gå ved navnet The Hulk

Jeg lar den stå til midten av april trur jeg, hvis jeg klarer og vente såpass.. Dumt og ta den ut for tidlig også, er fremdeles mye salt, grus og annet drit i veibanen.
Skulle nok ha klart og holde meg på hjula men dog, jeg venter litt til, er så kjedelig hvis det skal plutselig komme et krampetak til

Dexter og bandit, "lille" grønne er gjerne litt feil.. Fra nå av skal den gå ved navnet The Hulk

NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Høres riktig ut på et slikt grønt monster!Svolp skrev:Dexter og bandit, "lille" grønne er gjerne litt feil.. Fra nå av skal den gå ved navnet The Hulk

Er givi V35 som en bør ha til ZZR14 med tanke på eksos, og vist du vurderer en gang å byttet til effekt potter så må du vere opps på at mangen annlegg kjem i konflikt med koffortane. Er usikker om eg har behovet for toppboks, men siden det er sw-motech eg kjøper så er det ikkje problemer å etter montere toppboks holder.
Det er ikkje et spørsmål om spjelda skal ut, men når!
Ser ut som vi er 3-4 stykk som fer til alpene i sommer juni/juli så eg vurderer å avtale med et kawa verksted om dei kan gjere det med tanke på benkkjøring å få mapa pc5 best mulig med spjelda ut. Blir nokre kroner billigare en i norge
;)
Har bagster trekk+veske og scotoiler så eg får sjå om midtstøtte er det store behovet.
Så no er det berre å håpe at april blir en strålandes månde så eg kan hente heimat forlengeren min
Det er ikkje et spørsmål om spjelda skal ut, men når!

Ser ut som vi er 3-4 stykk som fer til alpene i sommer juni/juli så eg vurderer å avtale med et kawa verksted om dei kan gjere det med tanke på benkkjøring å få mapa pc5 best mulig med spjelda ut. Blir nokre kroner billigare en i norge

Har bagster trekk+veske og scotoiler så eg får sjå om midtstøtte er det store behovet.
Så no er det berre å håpe at april blir en strålandes månde så eg kan hente heimat forlengeren min

- Svolp
Blir ikke og montere effektanlegg.. Sykkelen som jeg prøvekjørte i sommer hadde det. Riktig så rå lyd men får et leven og sitte og kjøre med. V35 kofferta er ganske store så man klarer seg sikkert med kun dem. Skal bare ha Bagster tanktrekk med veske så er jeg fornøyd.. Leter også etter kræsjbeskyttere som jeg kan montere på kåpen, hadde vært greit da en velt kan bli ganske kostbar.
Jeg skal også til Alpene i sommer, drar i begynnelsen av juli.. Har dere ruta klar eller?
Jeg skal også til Alpene i sommer, drar i begynnelsen av juli.. Har dere ruta klar eller?
Må bare stille meg i rekken av gratulanter.
GRATULERER HULKEN ER HELT RÅ!!!!
:=D> :=D> :=D>
GRATULERER HULKEN ER HELT RÅ!!!!
:=D> :=D> :=D>
Er store forskjeller på merker når det gjelder lyd, noken gjer en fin brommete bass lyd som ikkje blir vulger lyd av.
Er litt usikker på dato enda siden en skal begynne offshore og har ikkje fått turnus planen enda, men utgangs punktet er ferie på 3 veker fra fredags ettermidag 24 juni og då blir det siktet mot Stelvio passet.
Har reist litt rundt på ymse vis forskjellige plasser og har aldri vore fan av fastlåst tidskjema, så etter stelvio passet så tar vi det litt etter værmeldingane, men croatia frister litt. Undersøker litt ka som kan gjerast og reiser ned med det i tankane så ser vi kor lang tid det blir i alpene og korleis været rundtom er.
I 2009 for vi til praha og det var en tabbe å ikkje skjekka været etter vi kom ut av kiel(flom i tsjekkia).
Skal absolutt ha med GPS dina gangen for å kjøre feil i Berlin koster fort masse tid
Passo del stelvio

Er litt usikker på dato enda siden en skal begynne offshore og har ikkje fått turnus planen enda, men utgangs punktet er ferie på 3 veker fra fredags ettermidag 24 juni og då blir det siktet mot Stelvio passet.
Har reist litt rundt på ymse vis forskjellige plasser og har aldri vore fan av fastlåst tidskjema, så etter stelvio passet så tar vi det litt etter værmeldingane, men croatia frister litt. Undersøker litt ka som kan gjerast og reiser ned med det i tankane så ser vi kor lang tid det blir i alpene og korleis været rundtom er.
I 2009 for vi til praha og det var en tabbe å ikkje skjekka været etter vi kom ut av kiel(flom i tsjekkia).
Skal absolutt ha med GPS dina gangen for å kjøre feil i Berlin koster fort masse tid

Passo del stelvio

her har du det du leiter etter
http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /5896/524/
http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /5896/524/
- Svolp
Det er slike bilder som gjør at det kribler i kroppen.. Gleder meg noe veldig
Takk for tipset men jeg fant kræsj knotter på ebay så da er den saken i boks!
Hva annet kjekt kan jeg kjøpe til sykkelen

Takk for tipset men jeg fant kræsj knotter på ebay så da er den saken i boks!
Hva annet kjekt kan jeg kjøpe til sykkelen

- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
GRATULERER så meget!!
Skjønner akkurat hvordan du har det

Skjønner akkurat hvordan du har det

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Veit ikkje om seat cowl passer GTR salen http://www.seastarsuperbikes.co.uk/kawa ... 400&page=1
- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Lønner seg jo for tiden å handle fra statene, her foreksempel: http://www.orientexpress.com/Kawasaki/S ... dable.html" onclick="window.open(this.href);return false; Har ikke handla med akkurat denne butikken, så skal ikke verken anbefale eller fraråde... Da æ va på leiting fant æ og en butikk som hadde prisgaranti på PCV (finner du den billigere andre steder o.s.v....) Æ ente opp med å bruke denne butikken: http://www.superbiketoystore.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Som æ er MEGET fornøyd med, men ser ikke ut til at de leverer til zzr1400... Vist ikke den til ZX10R passer da..?? De sender forøvrig fraktfritt til Norge!!!!ZZR-Tom skrev:Er givi V35 som en bør ha til ZZR14 med tanke på eksos, og vist du vurderer en gang å byttet til effekt potter så må du vere opps på at mangen annlegg kjem i konflikt med koffortane. Er usikker om eg har behovet for toppboks, men siden det er sw-motech eg kjøper så er det ikkje problemer å etter montere toppboks holder.
Det er ikkje et spørsmål om spjelda skal ut, men når!![]()
Ser ut som vi er 3-4 stykk som fer til alpene i sommer juni/juli så eg vurderer å avtale med et kawa verksted om dei kan gjere det med tanke på benkkjøring å få mapa pc5 best mulig med spjelda ut. Blir nokre kroner billigare en i norge;)
karosseri er for biler!
- Svolp
Jeg tviler på at seat cowl passer til GTR gel setet som jeg har, bare se forskjellen på salene!
GTR Gel sal

Orginal ZZR sal

Har uansett lyst til og kjøpe meg en orginalsete til kawan.. Ser litt på ebay men ser bare ut til at dem sender innlands for tiden.. Noen som har noen andre tips på hvor jeg kan sjekke?
Takk for god link Maxtron, er herved lagret på favoritter!
GTR Gel sal

Orginal ZZR sal

Har uansett lyst til og kjøpe meg en orginalsete til kawan.. Ser litt på ebay men ser bare ut til at dem sender innlands for tiden.. Noen som har noen andre tips på hvor jeg kan sjekke?
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Send en mail og spør om de kan sende til norge. Noen gjør det om du spør.Svolp skrev:Jeg tviler på at seat cowl passer til GTR gel setet som jeg har, bare se forskjellen på salene!
GTR Gel sal
Orginal ZZR sal
(The Beast )
-
- Motorsykkelen din: x
Det kan være kjekkt å ha en amerikansk adresse hvis de ikke vil sende utenlands. Opprett en konto hos http://www.jetcarrier.com" onclick="window.open(this.href);return false; så får du din egen US adresse i New Jersey. Legg inn den på ebaykontoen så burde det gå.
Dette er en særlig gunstig greie hvis du skal handle store eller tunge ting. Du får varen levert på døra ferdig tolla.
Dette er en særlig gunstig greie hvis du skal handle store eller tunge ting. Du får varen levert på døra ferdig tolla.