Bannerbilder
Re: Bannerbilder
Nei den gamle modellen ser ikke fin ut i fronten, men den siste modellen er mye bedre og ikke ulik Tiger i fronten.
- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
simpson skrev:Nei den gamle modellen ser ikke fin ut i fronten, men den siste modellen er mye bedre og ikke ulik Tiger i fronten.

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Bannerbilde fra dagens hyggelige Tyrigrava-tur:

Flott at hakhap tok kontakt. Satser på at han blir med på turer og treff neste sesong
Flott at hakhap tok kontakt. Satser på at han blir med på turer og treff neste sesong

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Det er planen, dama var helt med på det så ikke noe problem hjemefraAJ skrev:Bannerbilde fra dagens hyggelige Tyrigrava-tur:

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Det høres veldig bra ut!hakhap skrev: Det er planen, dama var helt med på det så ikke noe problem hjemefra

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Maia er riktig, hun sliter med å få bilde inn på avartaren. Du får hjelpe henne AJ.AJ skrev:Maya eller Mive, tenker jeg...rogg skrev: Helt riktig AJ, hun utenfor der er ganske ny på forumet...kommer fra dine breddegrader...første bokstav i forumet er M
De to på venste side kommer fra Sarpsborg er parr...og han har et motorsykkelnavn i nicket...![]()
Og paret fra Særp......
Ah!: guzziman, så klart
Men partneren hans...![]()
Må melde pass, gitt...
Særpingen er også riktig. Må si jeg glapp fruen, men vi får tak i det straks. Meget hyggelige mennesker som vi ganske så sikkert får bli bedre kjent med i forumet.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Hei og gratulere med Norges første ArcticBanner. Dette blir helt sikkert et Banner å oppnå å bli fotografert bak. Ser fram til mange flotte Bannerbilder fra vår vakre Nordnorske kyst.
-
- Motorsykkelen din: triumph daytona 955i 2003 mod.
Hadde en koselig dag på smia. Og det må være verdens beste vafflerrogg skrev:Maia er riktig, hun sliter med å få bilde inn på avartaren. Du får hjelpe henne AJ.AJ skrev:Maya eller Mive, tenker jeg...rogg skrev: Helt riktig AJ, hun utenfor der er ganske ny på forumet...kommer fra dine breddegrader...første bokstav i forumet er M
De to på venste side kommer fra Sarpsborg er parr...og han har et motorsykkelnavn i nicket...![]()
Og paret fra Særp......
Må melde pass, gitt...
Særpingen er også riktig. Må si jeg glapp fruen, men vi får tak i det straks. Meget hyggelige mennesker som vi ganske så sikkert får bli bedre kjent med i forumet.

Triumph Daytona 955i 2003
-
- Motorsykkelen din: ...
guzziman skrev:Hadde en koselig dag på smia. Og det må være verdens beste vafflerrogg skrev:Maia er riktig, hun sliter med å få bilde inn på avartaren. Du får hjelpe henne AJ.AJ skrev:Maya eller Mive, tenker jeg...rogg skrev: Helt riktig AJ, hun utenfor der er ganske ny på forumet...kommer fra dine breddegrader...første bokstav i forumet er M
Og paret fra Særp......
Må melde pass, gitt...
Særpingen er også riktig. Må si jeg glapp fruen, men vi får tak i det straks. Meget hyggelige mennesker som vi ganske så sikkert får bli bedre kjent med i forumet.Og veldig hyggelige folk som var der. Var også innom grava en tur føre jeg satte kursen mot svelvik, men så heller ikke denne gangen noen forumister.
. Og takk til rogg for en fantastisk mottagelse

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Om du ikke er så veldig aktiv her inne betyr ikke allverdens. Det som er viktig er at du koser deg på tur og er en del av et aktivt MC-miljø. Og sånn sett kan jo MCsiden.no være et bra sted å treffe likesinnede - på samme måte som på Smia MCflying angel skrev:Er jeg som står lengst til venstre i bildet, er ikke veldig aktiv her inne men koser meg på tur. Var en veldig koselig og fin dag :-) smiavaflene var kjempegode og folket som var der var veldig hyggelige

Velkommen med første innlegg, forresten :-) Dermed er den dørstokkmila unnagjort

- rogg
- Kontakt:
Fant bannerbilde fra i sommer og Frøyatreffet...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Bannerbilde fra årets første søndagstur.
Det er MIDT I SESONGEN, det er sol og blå himmel, gradestokken viser to siffer (-14 grader)
Det ble en kjempeflott tur!!
Distanse ca. 170 km. Trondheim, Hommelvik, Selbustrand, Selbu, Selbustrand, Jonsvatnet, Bratsberg, Heimdal, Trondheim.¨
Deltagere: Bulldog70 og undertegnede!

2 stk actioncam (GoPro HD og Drift 170HD Stealth) var med og på.....filmsnutt kommer
Det er MIDT I SESONGEN, det er sol og blå himmel, gradestokken viser to siffer (-14 grader)

Distanse ca. 170 km. Trondheim, Hommelvik, Selbustrand, Selbu, Selbustrand, Jonsvatnet, Bratsberg, Heimdal, Trondheim.¨
2 stk actioncam (GoPro HD og Drift 170HD Stealth) var med og på.....filmsnutt kommer

- dag-zzr
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Kraftig kar han Bulldog 

- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Jeg er imponert over at du klarer å kjøre rundt i 14 kuldegrader jeg.Globe skrev:Bannerbilde fra årets første søndagstur.
Det er MIDT I SESONGEN, det er sol og blå himmel, gradestokken viser to siffer (-14 grader)Det ble en kjempeflott tur!!
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Nok en flott søndag, nok en aldri så liten utflukt. Hadde tenkt oss til toppen av Vassfjellet, men begge alternative veger var blokkert. Den ene av en bom, den andre ved at skiheisen ikke tillot motorsykler :-)
Men, banner bilde ble det, ved den første bommen, ca 5 km fra toppen :)
Men, banner bilde ble det, ved den første bommen, ca 5 km fra toppen :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.