Skal forsøke å henge meg på Busa Trond oppover...

Glimrende....å været ser meget bra ut.Gielas skrev:Har meldt meg på.![]()
Oppmøte hos BusaTrond, som bor like ved fengselet på Tyristrand, kl 1200Gielas skrev:Har meldt meg på.![]()
Det er jo rett oppi gata her!ArcticTiger skrev:Gielas skrev:Har meldt meg på.![]()
Jeg kjører fra Statoil, Andebu sentrum kl 10.00, så vi kan godt kjøre sammen derfra
Huske på å melde fra når dere er på Roa, sånn at jeg får kommet ned og levert fra meg Karlstad-premien da, ArcticTArcticTiger skrev:Oppmøte hos BusaTrond, som bor like ved fengselet på Tyristrand, kl 1200Gielas skrev:Har meldt meg på.![]()
Skal forsøke å henge meg på Busa Trond oppover...![]()
Jeg kjører fra Statoil, Andebu sentrum kl 10.00, så vi kan godt kjøre sammen derfra
Da sees vi på Statoil Andebu sentrum kl 10 på fredagGielas skrev:Det er jo rett oppi gata her!ArcticTiger skrev:Gielas skrev:Har meldt meg på.![]()
Supert!
AJ skrev:Huske på å melde fra når dere er på Roa, sånn at jeg får kommet ned og levert fra meg Karlstad-premien da, ArcticT![]()
Du må jo ta meg deg MCsiden.no kaffekruset og "brife" med det på Sjusjø'n, vettu
Er det høyere eller lavere moral nord for denne sirkelen?ArcticTiger skrev:Da sees vi på Statoil Andebu sentrum kl 10 på fredagGielas skrev:Det er jo rett oppi gata her!ArcticTiger skrev:Gielas skrev:Har meldt meg på.![]()
Supert!![]()
Jeg kjører med Ducati Multistrada denne gangen da alle Tigera er blitt Arctiske nå (de bor nord for Moral-sirkelen)![]()
.
Dèt vil, (i tillegg til å skape gode relasjoner mcister imellom), bidra til å høyne moralen her sørpå!! (Selv om den jo er høy fra før av)Busa Trond skrev:Det blir vel nesten så jeg må spørre kona om hun ikke kan bake en kake til dere kommer
Det ser ut til at jeg må prøve å ordne meg fri på fredagen daBusa Trond skrev:Det blir vel nesten så jeg må spørre kona om hun ikke kan bake en kake til dere kommer
Synd Dexter,men next time !!!Dexter skrev:Ser ut for at jeg må melde pass for turen...
Frostvæske,Intruder skrev:Unnskyld gnålinga,men vi kan jo ikke risikere å fryse ihjel i fjellheimen...