Muligens har du tenkt på det allerede, men har du forsøkt med en annen hjelm og sett om det forsvinner da?poulet_cavalier skrev:Hvordan går det med Wasserboxeren? Jeg er stort sett fornøyd sjøl, men det er en greie som irriterer: i fart mellom 70 - 90 er det en ganske kraftig ulyd. Det høres nesten ut som et lager som synger på siste verset. Lyden blir borte når jeg dykker ned bak vindskjermen så jeg antar det er et akustisk fenomen. Det er såpass irriterende at jeg har lyst til å gjøre noe med det om mulig.
Har du lagt merke til det samme på din sykkel?
Ja, jeg har to hjelmer. En HJC og en Schuberth S2 som jeg bruker til vanlig. Hører det mindre med HJC'en men fortsatt plagsomt.Flanker skrev:Muligens har du tenkt på det allerede, men har du forsøkt med en annen hjelm og sett om det forsvinner da?poulet_cavalier skrev:Hvordan går det med Wasserboxeren? Jeg er stort sett fornøyd sjøl, men det er en greie som irriterer: i fart mellom 70 - 90 er det en ganske kraftig ulyd. Det høres nesten ut som et lager som synger på siste verset. Lyden blir borte når jeg dykker ned bak vindskjermen så jeg antar det er et akustisk fenomen. Det er såpass irriterende at jeg har lyst til å gjøre noe med det om mulig.
Det kan jeg (heldigvis) ikke si jeg har.poulet_cavalier skrev:Hvordan går det med Wasserboxeren? Jeg er stort sett fornøyd sjøl, men det er en greie som irriterer: i fart mellom 70 - 90 er det en ganske kraftig ulyd. Det høres nesten ut som et lager som synger på siste verset. Lyden blir borte når jeg dykker ned bak vindskjermen så jeg antar det er et akustisk fenomen. Det er såpass irriterende at jeg har lyst til å gjøre noe med det om mulig.
Samme her. Kjørte på to hjul hjem fra nattevakt mandag morgen, og det var "frysihjæl" temperatur. Etter det har det blitt bilGielas skrev:Ja, ja...
I dag blir det bil på jobb, første gang på et halvt år![]()
![]()
Det er godt å høre du har kjørt til nåGielas skrev:Ja, ja...
![]()
Busa Trond skrev:Det er godt å høre du har kjørt til nåGielas skrev:Ja, ja...
![]()
. Fikk bare en flau smak i munnen nå jeg så denne for en stund siden
![]()
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=44170851" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå kan man sitte inne, fyre i ovnen og ta alle turene i hukommelsen. Kan bli mange flotte kvelder av det. Et glass rødvin eller en kald øl pleier å hjelpe godt på.Gielas skrev:Nu er sesongen over for min del![]()
Kjørte opp til SpeedMC i sånn passe friskt høstvær i går![]()
Sees til våren![]()
![]()