For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig

Ok, æ kan enes om det daJompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Hmmm, de jeg har møtt langs veien som har kjørt GS har visstnok hatt den største følelsen i ræva...? :-#Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Henger meg på den jeg også, selv om det ikke ble billigJompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
..om ikke salen e bra på GS'n..(har du truffet på søndagskjørere siden de bare hvælver?DrGreve skrev:Hmmm, de jeg har møtt langs veien som har kjørt GS har visstnok hatt den største følelsen i ræva...? :-#Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Og kommentaren min er ikke merkerelatert, men modellrelatert all den tid mange har klaget sin nød på sittekomforten.
Sist sommer pratet jeg med 2 på toppen av Trollstigen og jeg sa, de skryter følt av denne sykkelen.. Den ene repliserte, ikke hør på disse som skryter, de prøver bare å lure seg selv.
Han ene klarte å kvele sykkelen i første svingen opp stigen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=SmKskmpFLjk[/video]
Nei, det blir for enkelt i disse PMS tider. "Jeg gir meg aldri, og ikke da heller". :-)Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Helt enig, CaptainL-NA skrev:Nei, det blir for enkelt i disse PMS tider. "Jeg gir meg aldri, og ikke da heller". :-)Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Kontrastyre? Hva er det?ZZR-Erling skrev:..om ikke salen e bra på GS'n..(har du truffet på søndagskjørere siden de bare hvælver?DrGreve skrev:Hmmm, de jeg har møtt langs veien som har kjørt GS har visstnok hatt den største følelsen i ræva...? :-#Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Og kommentaren min er ikke merkerelatert, men modellrelatert all den tid mange har klaget sin nød på sittekomforten.
Sist sommer pratet jeg med 2 på toppen av Trollstigen og jeg sa, de skryter følt av denne sykkelen.. Den ene repliserte, ikke hør på disse som skryter, de prøver bare å lure seg selv.
Han ene klarte å kvele sykkelen i første svingen opp stigen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=SmKskmpFLjk[/video]), så vil jeg ihvertfall lett konkludere med at K1300S -13 har den desidert beste salen jeg noen gang har hatt.
Det som jeg ikke liker med GS'n, er dens "ulineære" oppførsel i sving. Plutselilg bikker den bare brått så man må kontrastyre den opp litt igjen...hmmm, også er det motoren da, men det er nå bare det at den har for få sylindre.
Nei kontrastyre er vel å svinge motsatt vei av det man allerede gjør. eller var det at man kontastyre for å svinge motsatt av den veien man styrer hjulet.. Tror vi må ta den diskusjonen igjen:)ZZR-Erling skrev:En sykkel kan kontrastyres begge veier i samme nedlegg/sving. Å gå inn på temaet, gidd æ ikke :-)å
Jo , jeg pleier å gi meg når jeg vet at jeg har rettL-NA skrev:Nei, det blir for enkelt i disse PMS tider. "Jeg gir meg aldri, og ikke da heller". :-)Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten: