Nei, men så er jo du prinsessa ingen kunne målbinde også da.Bjerknez skrev: 05 okt 2018, 13:26Det skal du få lov til å mene. Jeg syntes bare det var kjedelig med så lite krefter nedover i registeret. Helt ærlig så ble jeg ikke spesielt skremt over 9.000rpm heller. Selv om jeg garantert hadde klart og miste førerkortet på en slik ogsåDansekris skrev: 05 okt 2018, 13:19Tullball. En naken rekkefirer på 600cc er veldig morsomt det og. Begynte på en sånn og hadde det veldig moro. Ille fort gikk det også!Bjerknez skrev: 05 okt 2018, 13:12Under 1000 kubikk så ville jeg kanskje ikke valgt en firer. Det begrunner jeg med at sist jeg kjørte en 600ccm R-sykkel så ble jeg skuffet. Helt håpløst og måtte tyne den til 8-9.000rpm før det skjer noe på norske veier.Nicolay skrev: 05 okt 2018, 12:42 Ja det skal ikke være lett :) i tillegg er jeg usikker på om neste sykkel blir en twin eller firer:-P![]()
På bane hvor man trenger kreftene langt oppe i høyere hastigheter ser jeg mer fordelen, men på norske landeveier, not so mutch...
Ofte er nakenversjonene tunet med mer power på bunn.
Man trenger ikke blakke seg for å kunne ha det moro.