Pollti lurer litt ?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Pollti lurer litt ?
Kommer våren, tro...mekkern skrev:+2 her også..

Har jo vært vinter et par-tre måneder nå. Burde holde det, synes jeg...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Hadde 20cm med overvann på isbanen på tjærnet i dag...litt for vått-fylte støvelen med slush..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Blir pluss grader inkl torsdag og så detter tempen ned til - 1. Ikke så ille det heller.
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Det er +1 her også nå men det snakkes jo en del om at vi får nok en kuldebølge og siden vi er så "heldig" å bo i Norge, tror jeg de kommer til å ha rett sånn sett
Noen liker vinter'n best, jeg like de tre andre årstidene bedre

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Jeg synes fortsatt at det er nødvendig å balansere våre gleder, sorger, lyster og interesser med å ha disse 4 årstidene slik vi har dem. Jeg synes vinteren hjelper meg til å glede meg mer til de 3 øvrige årstidene. Minne meg om hva som er bra med resten av året. Den hjelper på å øke gleden og forventningene til ny sesong med masse andre utemuligheter. Og så er den også en pause.cbrdama skrev:Det er +1 her også nå men det snakkes jo en del om at vi får nok en kuldebølge og siden vi er så "heldig" å bo i Norge, tror jeg de kommer til å ha rett sånn sett![]()
Gjor vi noe for ofte så er det svært få ting som ikke blir rutinemessig eller kjedelig. Selv xxx kan miste litt av magien om det blir for mye av det

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Du har nok rett Dexter men kunne ha tenkt meg å ha fått redusert vinteren med noen uker (2 måneder) hvertfall 

2013: Ca 400 mil
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Dexter skrev:Jeg synes fortsatt at det er nødvendig å balansere våre gleder, sorger, lyster og interesser med å ha disse 4 årstidene slik vi har dem. Jeg synes vinteren hjelper meg til å glede meg mer til de 3 øvrige årstidene. Minne meg om hva som er bra med resten av året. Den hjelper på å øke gleden og forventningene til ny sesong med masse andre utemuligheter. Og så er den også en pause.
Gjor vi noe for ofte så er det svært få ting som ikke blir rutinemessig eller kjedelig. Selv xxx kan miste litt av magien om det blir for mye av det
BORING!!!

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Siste setningen i mitt forrige innlegg kom til å minne meg på en liten historie...
Denne er fritt fortalt etter mange år i bakhode mitt så ikke skyt meg om detaljer skulle mangle
Det var en konferanse med sex som tema. Det var en stor sal, og mesteparten av de fremmøtte var mannfolk. Godt voksne sådan. Litt uti foredraget fra en av sexologene kom de inn på hvor ofte det var vanlig å ha sex. For å gi et lite bilde av hva som var vanlig kom han med spørsmål til salen. Alle som hadde sex hver dag skulle rekke hånda i været. Det ble noen hender, men ikke veldig mange. Neste var hvem som hadde sex et par ganger i uka. Nå ble det betydelig flere hender i været. På spørsmål om et par ganger i måneden var det enda flere hender som kom i været, og dette kunne synes som den kategorien flest var i. Som en kuriositet spurte han videre om det var noen som bare hadde 1 gang i halvåret og enda nå kom det noen hender i været. Denne foredragsholderen kunne ikke dy seg og prøvde seg på om det var noen som bare hadde 1 gang i året. Da kom det èn hånd i været. Mannen formelig strålte og kunne nesten ikke sitte i ro. Foredragsholderen syntes dette var noe underfunderlig og spurte herren om hvorfor han var så tilsynelatende glad for å ha sex bare èn gang i året og fikk da til svar: denne ene dagen er i dag...!
Denne er fritt fortalt etter mange år i bakhode mitt så ikke skyt meg om detaljer skulle mangle

Det var en konferanse med sex som tema. Det var en stor sal, og mesteparten av de fremmøtte var mannfolk. Godt voksne sådan. Litt uti foredraget fra en av sexologene kom de inn på hvor ofte det var vanlig å ha sex. For å gi et lite bilde av hva som var vanlig kom han med spørsmål til salen. Alle som hadde sex hver dag skulle rekke hånda i været. Det ble noen hender, men ikke veldig mange. Neste var hvem som hadde sex et par ganger i uka. Nå ble det betydelig flere hender i været. På spørsmål om et par ganger i måneden var det enda flere hender som kom i været, og dette kunne synes som den kategorien flest var i. Som en kuriositet spurte han videre om det var noen som bare hadde 1 gang i halvåret og enda nå kom det noen hender i været. Denne foredragsholderen kunne ikke dy seg og prøvde seg på om det var noen som bare hadde 1 gang i året. Da kom det èn hånd i været. Mannen formelig strålte og kunne nesten ikke sitte i ro. Foredragsholderen syntes dette var noe underfunderlig og spurte herren om hvorfor han var så tilsynelatende glad for å ha sex bare èn gang i året og fikk da til svar: denne ene dagen er i dag...!

Det er det samme for skylda hvem som har den...
Jøss, er Godtvoksen sexolog det visste jeg ikke. Godt at han ikke er gynekolog ihvertfall. De er kjempeglade for sommerferien for da har de 3 uker hvor de kan se folk i ansiktet
Nå har denne eminente bloggen som handler om null,nix og ingenting rundet 100 sider med hva som klassifiseres som reinspikka møl. 

- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Og det kan man jo drodle litt om. Sier det noe om oss som skriver her? Helt sikkert. Men hva sier det?Pollti skrev: Nå har denne eminente bloggen som handler om null,nix og ingenting rundet 100 sider med hva som klassifiseres som reinspikka møl.
At vi er som folk flest, eller kanskje i overkant livsglade og fantasifulle.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
Smågnageren -Honda Varadero 125
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
En overlege som skulle pensjoneres hadde de siste år i praksis vært hjertespesialist,og påPollti skrev:Jøss, er Godtvoksen sexolog det visste jeg ikke. Godt at han ikke er gynekolog ihvertfall. De er kjempeglade for sommerferien for da har de 3 uker hvor de kan se folk i ansiktetNå har denne eminente bloggen som handler om null,nix og ingenting rundet 100 sider med hva som klassifiseres som reinspikka møl.
avslutningsfesten hadde kollegene på avdelingen samlet inn penger og kjøpt et fint gull-
hjerte til ham

--- Takk for det fine hjertet,sa han i sin takketale...--:-Jeg er jammen glad jeg ikke ble gynekolog !
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
Det kan vel hende det ble litt værre med avskjedsgave til en gynekolog,ja. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
I dag har Husmorforeningen, også kalt Ondskapens Akse, medlemsmøte. Så siden det var micro ovn middag som er det værste jeg vet så har Lo Dotten fått det ærefulle oppdrag å spise alle julekakene som er igjen. Tørre julekaker er halvt poeng under micro middag lista mi over ting jeg kun spiser i nøden. Her er hun midt i julekake orgiet :
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: x

Er det hvite hybelkaniner i Vestfold?
Pogo
Pogo
Og hva medførte dette av magetrøbbel for Lo Dotten??Pollti skrev:I dag har Husmorforeningen, også kalt Ondskapens Akse, medlemsmøte. Så siden det var micro ovn middag som er det værste jeg vet så har Lo Dotten fått det ærefulle oppdrag å spise alle julekakene som er igjen. Tørre julekaker er halvt poeng under micro middag lista mi over ting jeg kun spiser i nøden. Her er hun midt i julekake orgiet :
Hadde aldri turt å gi bikkja mi no' sånt. Ungene gav ham Taco rester en gang. Det ble ei urolig natt!
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Hæ?!Dexter skrev: Selv xxx kan miste litt av magien om det blir for mye av det

trestjerners konjakk...

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
[quote="Misha" Men uansett årstid finner jeg stor glede og nytelse av en runde med en god trestjerners konjakk...
[/quote]
AMEN ! :=D>

AMEN ! :=D>
- Intruder

Det ble nytt bakdekk,oljeskift og ettersyn.

vil..

å trekke uten bedøvelse ?

Får reise inn....

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
I dag skal skiltet til Cagge leveres på trafikkstasjonen. Godtepakke med stempel og ring er kommet fra England og i ettermiddag sender jeg sylinderen til PJ Engineering for boring og få nytt Nicasil belegg. Egentlig så hadde jeg tenkt å bruke Mikuni 35 mm gasser på den men Frode fraråder det fordi jettingen er marerittaktig så det blir antagelig en DellOrto 34 mm istedet kombinert med eksosventil fra Aprilia 250. Aprilia kameratene til Frode tar det med seg fra Italia til våren, da blir det bare ei bolt on pakke som ikke krever særlig hjernevirksomhet og det er jo greit det. Turtelleren må byttes også fra mekanisk til elektronisk og med ny forgassere så må hendel for choke monteres og. En Mito delesykkel Frode har som delesykkel får gleden av å bli donor. W8 kickstart skal også monteres, det gjør Aprilia gutta fra Italia som har et triks for å bytte ut en aksel uten å splitte gearkassa og motor sier de.
Ellers for 2011 så er det store planer om svært orgie med pulverkaffe og Mariekjeks sent i mars med Jalmar. Det største problemet blir å finne riktig avkjørsel på motorveien til hula hans når jeg kommer nordfra. Men det er alltid moro å kjøre seg skikkelig bort og å bli mere forvirret enn vanlig
Særlig når det skjer i motorveisfart og med tett trafikk 
Ellers for 2011 så er det store planer om svært orgie med pulverkaffe og Mariekjeks sent i mars med Jalmar. Det største problemet blir å finne riktig avkjørsel på motorveien til hula hans når jeg kommer nordfra. Men det er alltid moro å kjøre seg skikkelig bort og å bli mere forvirret enn vanlig

Skal du kjøre deg bort etter noter, er det kjekt med en GPS. Da kan du se hvor mye du har kjørt deg bort. Jeg har en sånn billig-sak som jeg bruker som veiviser når jeg en sjelden gang skal til Oslobyen. Den er ikke helt å stole på, for den ba meg svinge til venstre på Drammensveien på høyde med Fornebu. Jeg ga beng i det rådet, for der er det midtrabatt og autovern. Hadde jeg hatt en Leopard i stedet for Volkswagen kunne det vært morro å prøve. Større sjanse for å lykkes også. 

Pogo
Pogo
Sanne ord ! Skulle hjem fra Jalmar for et par år siden og da ville GPSen send meg til Ragnhild. Tror jeg var 17 ganger rundt i samme rundkjøringa men uansett pokker så ville satelutten sende meg til Trondheim. Jeg ble så svimmel at jeg gav opp og leste veiskiltene i stedet.
Nå er Cagge avregistrert så dette er en trist dag
Men den nye SMKen er blitt betalt så nå håper jeg Jalmar har plass til den i garasjen sin. Den må ut av sjappa i løpet av februar sa de i dag. Har ikke så mye lyst til å kjøre den på henger i saltlake på E 18. Da er den tok oppspist av den fæle stålmarken før jeg er hjemme. 

Nå er Cagge avregistrert så dette er en trist dag

- Intruder

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
-
- Motorsykkelen din: x