Cheron; Ferie modus :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Gammelgutt

Re: Cheron; Uten sykkel i 2010

Legg inn av Gammelgutt »

Jamen finner du ikke en sykkel du har råd til likevel?.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Cheron; Ønsker alle mine venner ett Godt nyttår!

Legg inn av AJ »

Onsløv skrev:Dampet pinnekjøtt og kålrabi, og byttet ut kålrabien med svinemår etterhvert og middagen smakte himmelsk, etterfulgt av en haug med øl. Gikk ut og så på rakettene, og så fekk eg et JA...... :scratch :8-[
Hm...
Frieri... ;e

Å så fall; gratulerer så mye \:D/
Når blir det bryllup? ;)

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

Gubben uten MC skrev:Jaja... Da ble det bestilt snøfreser i dag likevel... Henter den på mandag om alt går som det skal.... DA utgår sykkel i 2010 gitt...
Kondolerer... :sorry

Hadde heller gått for ATV eg... mye gøyere det. :D
Kan jo kjøpe deg en haugammal brukt MC?
Hvorfor ikke sette i stand CB'en? eller GPX'en og bruke en av disse?
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Brukeravatar
Onsløv

Re: Cheron; Ønsker alle mine venner ett Godt nyttår!

Legg inn av Onsløv »

AJ skrev:
Onsløv skrev:Dampet pinnekjøtt og kålrabi, og byttet ut kålrabien med svinemår etterhvert og middagen smakte himmelsk, etterfulgt av en haug med øl. Gikk ut og så på rakettene, og så fekk eg et JA...... :scratch :8-[
Hm...
Frieri... ;e

Å så fall; gratulerer så mye \:D/
Når blir det bryllup? ;)
Ansiktuttrykket på avataren sier mye ;-)

Ka ti d blir, vet ingen :D
Mvh
Kristian
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Onsløv skrev:
Gubben uten MC skrev:Jaja... Da ble det bestilt snøfreser i dag likevel... Henter den på mandag om alt går som det skal.... DA utgår sykkel i 2010 gitt...
Kondolerer... :sorry

Hadde heller gått for ATV eg... mye gøyere det. :D
Kan jo kjøpe deg en haugammal brukt MC?
Hvorfor ikke sette i stand CB'en? eller GPX'en og bruke en av disse?
GPX'n er ikke min :) CB'n skal hjem til Tau :)

Og jeg ser frem til ett år uten mc sammen med fruen der hus skal gjennom større endringer. Begynner på tirsdag, da kommer første snekkeren!

Noen her inne på forumet som er rørlegger?? Ta kontakt :thumleft
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Onsløv

Legg inn av Onsløv »

cheron skrev:Noen her inne på forumet som er rørlegger?? Ta kontakt :thumleft
Ingen rørlegger, men jeg kan bidra med sprekk... :lol
Mvh
Kristian

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Onsløv skrev:
cheron skrev:Noen her inne på forumet som er rørlegger?? Ta kontakt :thumleft
Ingen rørlegger, men jeg kan bidra med rørlegger (AJ kommentar... :eh :knegg )sprekk... :lol
:terge

Brukeravatar
Onsløv

Legg inn av Onsløv »

Hvis jeg ikke er rørlegger, da kan det vel ikke bli rørleggersprekk? :-k :scratch
Mvh
Kristian

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Onsløv skrev:Hvis jeg ikke er rørlegger, da kan det vel ikke bli rørleggersprekk? :-k :scratch
Hm... :scratch
Antakelig ikke... Men likevel... ;))

Pollti

Legg inn av Pollti »

jeg advarte Cheron mot dette i sommer. Fyren har vært dødsdømt leeeeenge. :knegg

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:jeg advarte Cheron mot dette i sommer. Fyren har vært dødsdømt leeeeenge. :knegg
Jada jada, husker vi satt på verandaen her og prata om det... :knegg
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Fall på kne og innrøm at pollti hadde rett igjen di pingle ! \:D/ Velkommen til klubben forresten. Jeg solgte båten for mange år siden for å finansiere kjøkken. Etter 5 år nesten dyttet hun meg inn i banken for ¨finansiere ny båt. Da var hun dritalei en olm kranglete gubbe på veranden. Jo surere du er jo fortere vil hun ha deg ut av heimen :=D> Og jo fortere kan du sette deg i mere gjeld så hun og banksjefen blir glad igjen . :dontknow Jeg kommer til våren for å gi deg åndelig støtte. Da får din lokale hg 2 stykker å fike opp. :orefk Om 3 år er du på veien igjen. Hi hi hi. :bananas

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jeg blir ånkli bekymret for Onsløv jeg, han har ikke lært en dritt av all skrivingen om Haus Gestapister han. Vi prøvde å advare deg mot kvinner av det motsatte kjønnet men du ville ei høre.... (Sett inn lyden av Beethovens 5. symfoni her.)
På den annen side side så lukter de godt, henger opp gardiner og bruker en helvøttes masse penger på ræl og møl men er litt spennende innimellom og. Lykke til Onsløv ! De lokale HG damene er stort sett trivelige. Disse damene har litt lett for å henge seg opp i unger og sånt. Da må du ta grep og tvinge henne til tosomhet. Ikke glem hverandre oppi all driten med husgjeld,snørrunger.strømregninger og alt annet møl som følger med kjernefamilien.
Selv etter 30 år i parademarsj så tror jeg hun setter pris på mine "krav" om litt kvalitetstid uten unger,bikkjer,slekt,jobb og hus. Det gjør oss begge godt. Som David Bowie sier,put on your red shoes and dance the blues.

Brukeravatar
Jalmar
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Pollti skrev:Jeg blir ånkli bekymret for Onsløv jeg, han har ikke lært en dritt av all skrivingen om Haus Gestapister han. Vi prøvde å advare deg mot kvinner av det motsatte kjønnet men du ville ei høre.... (Sett inn lyden av Beethovens 5. symfoni her.)
På den annen side side så lukter de godt, henger opp gardiner og bruker en helvøttes masse penger på ræl og møl men er litt spennende innimellom og. Lykke til Onsløv ! De lokale HG damene er stort sett trivelige. Disse damene har litt lett for å henge seg opp i unger og sånt. Da må du ta grep og tvinge henne til tosomhet. Ikke glem hverandre oppi all driten med husgjeld,snørrunger.strømregninger og alt annet møl som følger med kjernefamilien.
Selv etter 30 år i parademarsj så tror jeg hun setter pris på mine "krav" om litt kvalitetstid uten unger,bikkjer,slekt,jobb og hus. Det gjør oss begge godt. Som David Bowie sier,put on your red shoes and dance the blues.
:scratch
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave

c")

Brukeravatar
Snill Vaffel
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000

Legg inn av Snill Vaffel »

Onsløv: Gratulerer så mye :thumleft Kan du ringe samboeren min å gi han noen tips kansje, eller kansje jeg trenger noen tips... Er ikke blitt spurt :grt

Cheron: Når det gjeller rørlegger så gjorde jeg som følger, sjekket gulesider om de var noen i området å jaggu var ikke naboen rørlegger ringte å latet som ingenting, til han spurte om adressen hehehe det blei billig gitt :prf
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Svar