Men det var synd med den garrasjen du hadde pussa opp så fint da....
Mange takk for det Bubbu... it's good to be backBubbu skrev:Der var du tilbake og det liker jeg.
Videosnutter og mere til...vil kommeSnikkeren skrev:Godt å høre at det går bra med deg.
Og ja, vi har savnet deg.![]()
Ser frem til videosnutt(er) fra deg.
Mange takk for det SheDevilSheDevil skrev:Godt å se deg her inne Globe
Eneboligen med garasjen er i mitt eie fortsatt....bor der bare ikke.ArcticTiger skrev:Ja livet kan gi noen støt av og til. Godt du er online igjen.
Men det var synd med den garrasjen du hadde pussa opp så fint da....
Ja... livet kan være uforutsigbart, overraskende, tungt, vanskelig, uutgrunnelig og ulidelig vondt av og til... Men det bør og skal leves selv om premissene endres av høyst ulike årsaker.ArcticTiger skrev:Ja livet kan gi noen støt av og til. Godt du er online igjen.
Mange takk AJAJ skrev:Og jeg ønsker Globe, som jeg har fått gleden av å bli stadig bedre kjent med og som jeg stadig setter mer og mer pris på, velkommen tilbake.
Det samme med ArcticTiger, som jeg fikk gleden av å møte for første gang og tilbrakte mye god kvalitetstid med da han og Multistrada'ene hadde mulighet til tilbringe en flott dag med oss på "Toscana"-treffet![]()
Veldig, veldig hyggelig at dere begge er tilbake her på MCsiden.no
Mange takk Svein2. Er ikke "solgt".....ihvertfall ikke til noen "bonde på Vestlandet"Svein2 skrev:Det er mange som har savnet deg og kunnskapen din her inne Globe.
Har nok lurt litt, men har liksom ikke ville spurt. Lurte litt på om du var lei oss
eller om de hadde solgt deg til en eller annen bonde på vestlandet under prehøstturen.
Uansett godt å ha deg tilbake og lykke til videre.
Mange takk Geir. Endret sivilstatus er selvinitiert, så jeg er så absolutt helskinnet.Geir skrev:Synd (sikkert...) med endringen i sivilstatus, men det ser jo ut til at du har kommet noenlunde helskinnet gjennom det. Velkommen tilbake!
Mange takk for svært hyggelige ord GV, vi skal nok komme oss gjenom denne PMS-perioden også, sammen, her på mcsiden.noGodtvoksen skrev:Velkommen tilbake. MC-siden er ikke det samme uten deg med dine kloke betraktninger, og alltid gode hyggelige tilbakemeldinger med en lun og fin humor...![]()
Livets drama og endringsfaser er ikke like lett, men jeg føler meg ganske så sikker på at du klarer å lande med begge beina på jorda, eller reise deg opp igjen minst like sterk som før.
Vi trenger deg i den forestående PMS-tid, hvor vi alle lider litt av årets endringsfase...![]()
Hei jhn, joda landa på bakken, med et vakkert grasiøst nedslagjhn skrev:Æ har vel vært heldig og hatt det forholdsvis problemfritt hele livet, men kloke ord gir alltid mening, Veldig bra AJ
Globe, godt at du landa på beina etter en antaglivis turbulent periode Der fikk æ jo bruk for tommelen æ rappa hos dæ for en tid siden
Mange takk for hyggelig ord Banditmannen, tar i mot klemmen jeg...og gir et kameratslig "dunk på skuldra" tilbakeBanditmannen skrev:Se der ja, der var du tilbake!![]()
Har stussa litt på hvor du var blitt av, men har jo fått inntrykk av at du er en mann med ganske mange jern i ilden til tider...
Når det gjelder samlivsbruddet så vet jeg ikke helt hva man skal si i slike situasjoner... Lykke til videre i livet, er kanskje det nærmeste jeg kommer.
Uansett er del i hvert fall veldig bra å ha deg tilbake her på forumet!(klemmer vanligvis ikke menn, men gjør et unntak her)
Takk for hyggelig ord Crinos. Har lært mye den siste tiden, og har kommet svært godt ut av dette...tro megCrinos skrev:Velkommen tilbake Globe!![]()
Håper det går bra med deg, har savnet inspillene dine her! og som GV skrev... Nå som PMS nærmer seg... Ser frem til å lese dine kommentarer og se dine videoer!
Mange takk ojda. Aksjon skaper reaksjon...det er nok litt av det jeg har "jobbet" med den siste tiden. Og ja, sist tur sammen var ikke mindre enn fantastisk. Gjentagelse av den opplevelsen er en garantert gjennomføringojda skrev:Jeg har akkurat kommet tilbake fra et 3 dagers seminar i 6 meters bølger med jobben uten internett og mcsiden, så det var en gledelig overraskelse å lese at du er tilbake igjen.
Virkelig hyggelig å se du er på "beina".
Det har jo ikke vært så vanskelig å gjette seg til de grove trekkene rundt det merkelige fraværet fra forumet, men hvaslags reaksjon de skaper hos de involverte er jo ikke så greit å vite. Så da er det jo greit å få tid med fred til å få ryddet opp i kaoset rundt seg, vel vitende om at når man er klar for det er man både velkommen og savnet tilbake i gamle kjente former.
Hva videoer angår er det jo bare bra å ha noe og glede seg til.![]()
Så vil jeg bare avslutte med å si takk for sist (den var orginal), en fantastisk tur. Det skal gjentas.