Jada jada, husker vi satt på verandaen her og prata om det...Pollti skrev:jeg advarte Cheron mot dette i sommer. Fyren har vært dødsdømt leeeeenge.

Jada jada, husker vi satt på verandaen her og prata om det...Pollti skrev:jeg advarte Cheron mot dette i sommer. Fyren har vært dødsdømt leeeeenge.
Pollti skrev:Jeg blir ånkli bekymret for Onsløv jeg, han har ikke lært en dritt av all skrivingen om Haus Gestapister han. Vi prøvde å advare deg mot kvinner av det motsatte kjønnet men du ville ei høre.... (Sett inn lyden av Beethovens 5. symfoni her.)
På den annen side side så lukter de godt, henger opp gardiner og bruker en helvøttes masse penger på ræl og møl men er litt spennende innimellom og. Lykke til Onsløv ! De lokale HG damene er stort sett trivelige. Disse damene har litt lett for å henge seg opp i unger og sånt. Da må du ta grep og tvinge henne til tosomhet. Ikke glem hverandre oppi all driten med husgjeld,snørrunger.strømregninger og alt annet møl som følger med kjernefamilien.
Selv etter 30 år i parademarsj så tror jeg hun setter pris på mine "krav" om litt kvalitetstid uten unger,bikkjer,slekt,jobb og hus. Det gjør oss begge godt. Som David Bowie sier,put on your red shoes and dance the blues.
Nei, ble ei sjappe litt nærmere Ænnebu...Pollti skrev:Handlet du av Rune ?
Stemmer nok det.. Blir ikke mye til gode derfra i 2010 har jeg regna ut. :)Pollti skrev:Kemneren gir ikke, han eller hun bare tar !
Har kjørt parafinbrenneren på 1 i tre uker snart her...bare det blir varmere enn -10 så kan jeg bruke varmepumpa-den er 18 år gammel og funker dårlig når det er så kaldt..cheron skrev: sette opp ovner for å forberede seg til denne sprengkulda som er meldt. Men synes det har vært sprengkaldt i 3 uker allerede jeg?
Har du parafinbrenner i kjelleren og??mekkern skrev:Har kjørt parafinbrenneren på 1 i tre uker snart her...bare det blir varmere enn -10 så kan jeg bruke varmepumpa-den er 18 år gammel og funker dårlig når det er så kaldt..cheron skrev: sette opp ovner for å forberede seg til denne sprengkulda som er meldt. Men synes det har vært sprengkaldt i 3 uker allerede jeg?
Det er vel en annen type "brenner" som putrer i mange kjellere vil jeg tro.cheron skrev:Har du parafinbrenner i kjelleren og??mekkern skrev:Har kjørt parafinbrenneren på 1 i tre uker snart her...bare det blir varmere enn -10 så kan jeg bruke varmepumpa-den er 18 år gammel og funker dårlig når det er så kaldt..cheron skrev: sette opp ovner for å forberede seg til denne sprengkulda som er meldt. Men synes det har vært sprengkaldt i 3 uker allerede jeg?
Jalmar skrev:Det er vel en annen type "brenner" som putrer i mange kjellere vil jeg tro.cheron skrev:Har du parafinbrenner i kjelleren og??mekkern skrev:Har kjørt parafinbrenneren på 1 i tre uker snart her...bare det blir varmere enn -10 så kan jeg bruke varmepumpa-den er 18 år gammel og funker dårlig når det er så kaldt..cheron skrev: sette opp ovner for å forberede seg til denne sprengkulda som er meldt. Men synes det har vært sprengkaldt i 3 uker allerede jeg?
Jøss!Jalmar skrev:Det er bare å la vedkubbene stå en times tid i ei bøtte med bensin, så spiller det liten rolle om den er litt rå. Og du får feid pipa samtidig.