Ja, den vindskjermen.. har fått kjørt litt mer med den nå da, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om den. Det har vært mer vind og ruskete vær i det siste, så det har blåst litt fra alle kanter. Men jeg synes jeg får litt mindre direkte luft på armene og kroppen med den nye vindskjermen. Men jeg får stort sett hele tiden en strøm av luft fra vindskjermen og rett i hjelmen. Den er aldri turbulent slik at hjelmen slår fra side til side, slik det gjorde på Tracer’n, men det er som en jevn strøm av luft som gjør at det bråker en del mer i hjelmen, da spesielt i motorveihastighet. Kjører alltid med ørepropper hvis jeg skal kjøre en liten stund, eller i høye hastigheter, og da går det helt greit.
Kan jeg leve med dette i hverdagen? Ja, det går helt fint rundt i Oslo, til og fra jobb, og ett og annet ærend. Men på lengre turer.. jeg er usikker. Tror jeg trenger enda litt tid til å virkelig få dreisen på å kjøre med den. Hvis jeg f.eks. strekker litt hals imens jeg kjører så forsvinner luftstøyen fordi lufta treffer under hjelmen. Så det er helt på håret at lufta treffer hjelmen faktisk.
Utseendemessig har jeg blir veldig glad i den. Synes sykkelen ser kul ut, spesielt fra mitt perspektiv når jeg kjører.