GlobesLogg: takk for sist....u all :)
- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist
Synd (sikkert...) med endringen i sivilstatus, men det ser jo ut til at du har kommet noenlunde helskinnet gjennom det. Velkommen tilbake! 

Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
Velkommen tilbake. MC-siden er ikke det samme uten deg med dine kloke betraktninger, og alltid gode hyggelige tilbakemeldinger med en lun og fin humor...
Livets drama og endringsfaser er ikke like lett, men jeg føler meg ganske så sikker på at du klarer å lande med begge beina på jorda, eller reise deg opp igjen minst like sterk som før.
Vi trenger deg i den forestående PMS-tid, hvor vi alle lider litt av årets endringsfase...

Livets drama og endringsfaser er ikke like lett, men jeg føler meg ganske så sikker på at du klarer å lande med begge beina på jorda, eller reise deg opp igjen minst like sterk som før.
Vi trenger deg i den forestående PMS-tid, hvor vi alle lider litt av årets endringsfase...

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Æ har vel vært heldig og hatt det forholdsvis problemfritt hele livet, men kloke ord gir alltid mening, Veldig bra AJ 
Globe, godt at du landa på beina etter en antaglivis turbulent periode Der fikk æ jo bruk for tommelen æ rappa hos dæ for en tid siden

Globe, godt at du landa på beina etter en antaglivis turbulent periode Der fikk æ jo bruk for tommelen æ rappa hos dæ for en tid siden
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Se der ja, der var du tilbake!
Har stussa litt på hvor du var blitt av, men har jo fått inntrykk av at du er en mann med ganske mange jern i ilden til tider...
Når det gjelder samlivsbruddet så vet jeg ikke helt hva man skal si i slike situasjoner... Lykke til videre i livet, er kanskje det nærmeste jeg kommer.
Uansett er del i hvert fall veldig bra å ha deg tilbake her på forumet!
(klemmer vanligvis ikke menn, men gjør et unntak her)

Har stussa litt på hvor du var blitt av, men har jo fått inntrykk av at du er en mann med ganske mange jern i ilden til tider...
Når det gjelder samlivsbruddet så vet jeg ikke helt hva man skal si i slike situasjoner... Lykke til videre i livet, er kanskje det nærmeste jeg kommer.
Uansett er del i hvert fall veldig bra å ha deg tilbake her på forumet!

- Crinos
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Kontakt:
Velkommen tilbake Globe!
Håper det går bra med deg, har savnet inspillene dine her! og som GV skrev... Nå som PMS nærmer seg... Ser frem til å lese dine kommentarer og se dine videoer!

Håper det går bra med deg, har savnet inspillene dine her! og som GV skrev... Nå som PMS nærmer seg... Ser frem til å lese dine kommentarer og se dine videoer!
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Jeg har akkurat kommet tilbake fra et 3 dagers seminar i 6 meters bølger med jobben uten internett og mcsiden, så det var en gledelig overraskelse å lese at du er tilbake igjen.
Virkelig hyggelig å se du er på "beina".
Det har jo ikke vært så vanskelig å gjette seg til de grove trekkene rundt det merkelige fraværet fra forumet, men hvaslags reaksjon de skaper hos de involverte er jo ikke så greit å vite. Så da er det jo greit å få tid med fred til å få ryddet opp i kaoset rundt seg, vel vitende om at når man er klar for det er man både velkommen og savnet tilbake i gamle kjente former.
Hva videoer angår er det jo bare bra å ha noe og glede seg til.
Så vil jeg bare avslutte med å si takk for sist (den var orginal
), en fantastisk tur. Det skal gjentas.
Det har jo ikke vært så vanskelig å gjette seg til de grove trekkene rundt det merkelige fraværet fra forumet, men hvaslags reaksjon de skaper hos de involverte er jo ikke så greit å vite. Så da er det jo greit å få tid med fred til å få ryddet opp i kaoset rundt seg, vel vitende om at når man er klar for det er man både velkommen og savnet tilbake i gamle kjente former.
Hva videoer angår er det jo bare bra å ha noe og glede seg til.

Så vil jeg bare avslutte med å si takk for sist (den var orginal

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
***************************************************************************************
Overskrift: OVERVELDET fortsatt; denne gang av dere!!
***************************************************************************************

Overskrift: OVERVELDET fortsatt; denne gang av dere!!

Mange takk AJAJ skrev:Og jeg ønsker Globe, som jeg har fått gleden av å bli stadig bedre kjent med og som jeg stadig setter mer og mer pris på, velkommen tilbake.
Det samme med ArcticTiger, som jeg fikk gleden av å møte for første gang og tilbrakte mye god kvalitetstid med da han og Multistrada'ene hadde mulighet til tilbringe en flott dag med oss på "Toscana"-treffet![]()
Veldig, veldig hyggelig at dere begge er tilbake her på MCsiden.no

Mange takk Svein2. Er ikke "solgt".....ihvertfall ikke til noen "bonde på Vestlandet"Svein2 skrev:Det er mange som har savnet deg og kunnskapen din her inne Globe.
Har nok lurt litt, men har liksom ikke ville spurt. Lurte litt på om du var lei oss
eller om de hadde solgt deg til en eller annen bonde på vestlandet under prehøstturen.
Uansett godt å ha deg tilbake og lykke til videre.

Mange takk Geir. Endret sivilstatus er selvinitiert, så jeg er så absolutt helskinnet.Geir skrev:Synd (sikkert...) med endringen i sivilstatus, men det ser jo ut til at du har kommet noenlunde helskinnet gjennom det. Velkommen tilbake!

Mange takk for svært hyggelige ord GV, vi skal nok komme oss gjenom denne PMS-perioden også, sammen, her på mcsiden.noGodtvoksen skrev:Velkommen tilbake. MC-siden er ikke det samme uten deg med dine kloke betraktninger, og alltid gode hyggelige tilbakemeldinger med en lun og fin humor...![]()
Vi trenger deg i den forestående PMS-tid, hvor vi alle lider litt av årets endringsfase...![]()

Hei jhn, joda landa på bakken, med et vakkert grasiøst nedslagjhn skrev:Æ har vel vært heldig og hatt det forholdsvis problemfritt hele livet, men kloke ord gir alltid mening, Veldig bra AJ

Mange takk for hyggelig ord Banditmannen, tar i mot klemmen jeg...og gir et kameratslig "dunk på skuldra" tilbakeBanditmannen skrev:Se der ja, der var du tilbake!![]()
Uansett er del i hvert fall veldig bra å ha deg tilbake her på forumet!(klemmer vanligvis ikke menn, men gjør et unntak her)

Takk for hyggelig ord Crinos. Har lært mye den siste tiden, og har kommet svært godt ut av dette...tro megCrinos skrev:Velkommen tilbake Globe!![]()

Mange takk ojda. Aksjon skaper reaksjon...det er nok litt av det jeg har "jobbet" med den siste tiden. Og ja, sist tur sammen var ikke mindre enn fantastisk. Gjentagelse av den opplevelsen er en garantert gjennomføringojda skrev:Jeg har akkurat kommet tilbake fra et 3 dagers seminar i 6 meters bølger med jobben uten internett og mcsiden, så det var en gledelig overraskelse å lese at du er tilbake igjen.
Hva videoer angår er det jo bare bra å ha noe og glede seg til.![]()
Så vil jeg bare avslutte med å si takk for sist (den var orginal), en fantastisk tur. Det skal gjentas.

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Flott å få deg tilbake hit Globe! Har savna deg jeg 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Globe
- Kontakt:
MANGE takk for det dexter...har.......savna.....deg.....
... jeg ......også

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Jasså ja...det er liv i kroppen ja..litt mer "liv" enn eieren trodde også?
Noen ganger så er det "bra" med litt ommøblering..en har lett for å gro inn i vaner både på jobb og heimen,og da blir det litt "grått" og lite inspirerende.
Lykke til i "ny situasjon" og så skal jeg kværulere med deg i vinter"pms`n"..

Noen ganger så er det "bra" med litt ommøblering..en har lett for å gro inn i vaner både på jobb og heimen,og da blir det litt "grått" og lite inspirerende.
Lykke til i "ny situasjon" og så skal jeg kværulere med deg i vinter"pms`n"..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Globe
- Kontakt:
Ser virkelig frem til "å bli kværrulert" av deg i hele vinter mekkern 

Welcome back Globe. Jeg har
vært rimelig opptatt i det siste,
har har faktisk ikke merket at du var borte. Frem til nå.
Jeg har vært inne på MC-siden, og følt at det manglet noe her..... og nå fant jeg ut hva det var.
Jeg kan ikke annet enn å si velcøme bæck og at du hører til her på MCsiden!

Jeg har vært inne på MC-siden, og følt at det manglet noe her..... og nå fant jeg ut hva det var.
Jeg kan ikke annet enn å si velcøme bæck og at du hører til her på MCsiden!
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- Globe
- Kontakt:
Heisann Gutter og Jenter.....
...mye som skjer for tiden, både på jobb og privat.....men...det er ingen tvil..GLEDER meg til sesongstart...
Forsøkte å starte sesongen allerede i dag...med min HONDA..men nei..mangla "feelingen på den"...må nok vente til det er "Yamma-vær og føre" :-)
Her er mitt forsøk...med min HONDA :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_KkH6KBIs24[/video]
...mye som skjer for tiden, både på jobb og privat.....men...det er ingen tvil..GLEDER meg til sesongstart...
Forsøkte å starte sesongen allerede i dag...med min HONDA..men nei..mangla "feelingen på den"...må nok vente til det er "Yamma-vær og føre" :-)
Her er mitt forsøk...med min HONDA :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_KkH6KBIs24[/video]
-
- Motorsykkelen din: x
Re: Globes Logg. NÅ: SESONGEN 2012...på min HONDA (video)

Her nord har vi bare, tørre veier, pga sterk, tørr vind fra aust som holder 15 kullegrader. Så selv om veiene er bare, så er det er ikke spes fristende med en mc-tur her heller

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: Globes Logg. NÅ: SESONGEN 2012...på min HONDA (video)
Intet mindre enn fantastisk! 
Nå lo jeg høyt altså!

Nå lo jeg høyt altså!
Det er det samme for skylda hvem som har den...