GlobesLogg: takk for sist....u all :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Geir »

Synd (sikkert...) med endringen i sivilstatus, men det ser jo ut til at du har kommet noenlunde helskinnet gjennom det. Velkommen tilbake! :thumleft
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Godtvoksen

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Godtvoksen »

Velkommen tilbake. MC-siden er ikke det samme uten deg med dine kloke betraktninger, og alltid gode hyggelige tilbakemeldinger med en lun og fin humor... :thumleft

Livets drama og endringsfaser er ikke like lett, men jeg føler meg ganske så sikker på at du klarer å lande med begge beina på jorda, eller reise deg opp igjen minst like sterk som før.

Vi trenger deg i den forestående PMS-tid, hvor vi alle lider litt av årets endringsfase... ;e
sno.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av jhn »

Æ har vel vært heldig og hatt det forholdsvis problemfritt hele livet, men kloke ord gir alltid mening, Veldig bra AJ :thumleft
Globe, godt at du landa på beina etter en antaglivis turbulent periode
tommel.jpg
Der fikk æ jo bruk for tommelen æ rappa hos dæ for en tid siden
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Banditmannen »

Se der ja, der var du tilbake! :thumleft
Har stussa litt på hvor du var blitt av, men har jo fått inntrykk av at du er en mann med ganske mange jern i ilden til tider...

Når det gjelder samlivsbruddet så vet jeg ikke helt hva man skal si i slike situasjoner... Lykke til videre i livet, er kanskje det nærmeste jeg kommer.

Uansett er del i hvert fall veldig bra å ha deg tilbake her på forumet! :m (klemmer vanligvis ikke menn, men gjør et unntak her)

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Crinos »

Velkommen tilbake Globe! :buddies:

Håper det går bra med deg, har savnet inspillene dine her! og som GV skrev... Nå som PMS nærmer seg... Ser frem til å lese dine kommentarer og se dine videoer!
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av ojda »

Jeg har akkurat kommet tilbake fra et 3 dagers seminar i 6 meters bølger med jobben uten internett og mcsiden, så det var en gledelig overraskelse å lese at du er tilbake igjen.
Virkelig hyggelig å se du er på "beina".
Det har jo ikke vært så vanskelig å gjette seg til de grove trekkene rundt det merkelige fraværet fra forumet, men hvaslags reaksjon de skaper hos de involverte er jo ikke så greit å vite. Så da er det jo greit å få tid med fred til å få ryddet opp i kaoset rundt seg, vel vitende om at når man er klar for det er man både velkommen og savnet tilbake i gamle kjente former.
Hva videoer angår er det jo bare bra å ha noe og glede seg til. ;e
Så vil jeg bare avslutte med å si takk for sist (den var orginal :knegg ), en fantastisk tur. Det skal gjentas.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Globe »

***************************************************************************************
Overskrift: OVERVELDET fortsatt; denne gang av dere!! :redface
***************************************************************************************

AJ skrev:Og jeg ønsker Globe, som jeg har fått gleden av å bli stadig bedre kjent med og som jeg stadig setter mer og mer pris på :thumleft, velkommen tilbake.
Det samme med ArcticTiger, som jeg fikk gleden av å møte for første gang og tilbrakte mye god kvalitetstid med da han og Multistrada'ene hadde mulighet til tilbringe en flott dag med oss på "Toscana"-treffet :thumleft

Veldig, veldig hyggelig at dere begge er tilbake her på MCsiden.no :vs
Mange takk AJ :thx

Svein2 skrev:Det er mange som har savnet deg og kunnskapen din her inne Globe.
Har nok lurt litt, men har liksom ikke ville spurt. Lurte litt på om du var lei oss
eller om de hadde solgt deg til en eller annen bonde på vestlandet under prehøstturen.
Uansett godt å ha deg tilbake og lykke til videre. :thumleft
Mange takk Svein2. Er ikke "solgt".....ihvertfall ikke til noen "bonde på Vestlandet" :knegg

Geir skrev:Synd (sikkert...) med endringen i sivilstatus, men det ser jo ut til at du har kommet noenlunde helskinnet gjennom det. Velkommen tilbake! :thumleft
Mange takk Geir. Endret sivilstatus er selvinitiert, så jeg er så absolutt helskinnet. :thumleft

Godtvoksen skrev:Velkommen tilbake. MC-siden er ikke det samme uten deg med dine kloke betraktninger, og alltid gode hyggelige tilbakemeldinger med en lun og fin humor... :thumleft

Livets drama og endringsfaser er ikke like lett, men jeg føler meg ganske så sikker på at du klarer å lande med begge beina på jorda, eller reise deg opp igjen minst like sterk som før.

Vi trenger deg i den forestående PMS-tid, hvor vi alle lider litt av årets endringsfase... ;e
sno.jpg
Mange takk for svært hyggelige ord GV, vi skal nok komme oss gjenom denne PMS-perioden også, sammen, her på mcsiden.no :thumleft


jhn skrev:Æ har vel vært heldig og hatt det forholdsvis problemfritt hele livet, men kloke ord gir alltid mening, Veldig bra AJ :thumleft
Globe, godt at du landa på beina etter en antaglivis turbulent periode
tommel.jpg
Der fikk æ jo bruk for tommelen æ rappa hos dæ for en tid siden
Hei jhn, joda landa på bakken, med et vakkert grasiøst nedslag :knegg

Banditmannen skrev:Se der ja, der var du tilbake! :thumleft
Har stussa litt på hvor du var blitt av, men har jo fått inntrykk av at du er en mann med ganske mange jern i ilden til tider...

Når det gjelder samlivsbruddet så vet jeg ikke helt hva man skal si i slike situasjoner... Lykke til videre i livet, er kanskje det nærmeste jeg kommer.

Uansett er del i hvert fall veldig bra å ha deg tilbake her på forumet! :m (klemmer vanligvis ikke menn, men gjør et unntak her)
Mange takk for hyggelig ord Banditmannen, tar i mot klemmen jeg...og gir et kameratslig "dunk på skuldra" tilbake :knegg


Crinos skrev:Velkommen tilbake Globe! :buddies:

Håper det går bra med deg, har savnet inspillene dine her! og som GV skrev... Nå som PMS nærmer seg... Ser frem til å lese dine kommentarer og se dine videoer!
Takk for hyggelig ord Crinos. Har lært mye den siste tiden, og har kommet svært godt ut av dette...tro meg :knegg

ojda skrev:Jeg har akkurat kommet tilbake fra et 3 dagers seminar i 6 meters bølger med jobben uten internett og mcsiden, så det var en gledelig overraskelse å lese at du er tilbake igjen.
Virkelig hyggelig å se du er på "beina".
Det har jo ikke vært så vanskelig å gjette seg til de grove trekkene rundt det merkelige fraværet fra forumet, men hvaslags reaksjon de skaper hos de involverte er jo ikke så greit å vite. Så da er det jo greit å få tid med fred til å få ryddet opp i kaoset rundt seg, vel vitende om at når man er klar for det er man både velkommen og savnet tilbake i gamle kjente former.
Hva videoer angår er det jo bare bra å ha noe og glede seg til. ;e
Så vil jeg bare avslutte med å si takk for sist (den var orginal :knegg ), en fantastisk tur. Det skal gjentas.
Mange takk ojda. Aksjon skaper reaksjon...det er nok litt av det jeg har "jobbet" med den siste tiden. Og ja, sist tur sammen var ikke mindre enn fantastisk. Gjentagelse av den opplevelsen er en garantert gjennomføring :thumleft

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Dexter »

Flott å få deg tilbake hit Globe! Har savna deg jeg :m
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Globe »

MANGE takk for det dexter...har.......savna.....deg..... :redface ... jeg ......også :redface :redface ;e :\m/:

mekkern
Innlegg: 7657
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av mekkern »

Jasså ja...det er liv i kroppen ja..litt mer "liv" enn eieren trodde også? :-J

Noen ganger så er det "bra" med litt ommøblering..en har lett for å gro inn i vaner både på jobb og heimen,og da blir det litt "grått" og lite inspirerende.

Lykke til i "ny situasjon" og så skal jeg kværulere med deg i vinter"pms`n".. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Globe »

Ser virkelig frem til "å bli kværrulert" av deg i hele vinter mekkern :thumleft

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Onsløv »

Welcome back Globe. Jeg har :redface vært rimelig opptatt i det siste, :redface har har faktisk ikke merket at du var borte. Frem til nå.
Jeg har vært inne på MC-siden, og følt at det manglet noe her..... og nå fant jeg ut hva det var.

Jeg kan ikke annet enn å si velcøme bæck og at du hører til her på MCsiden!
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Globes Logg. NÅ: Hva kan man si, annet enn takk for sist

Legg inn av Globe »

Heisann Gutter og Jenter.....

...mye som skjer for tiden, både på jobb og privat.....men...det er ingen tvil..GLEDER meg til sesongstart...

Forsøkte å starte sesongen allerede i dag...med min HONDA..men nei..mangla "feelingen på den"...må nok vente til det er "Yamma-vær og føre" :-)

Her er mitt forsøk...med min HONDA :-)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=_KkH6KBIs24[/video]

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Globes Logg. NÅ: SESONGEN 2012...på min HONDA (video)

Legg inn av ArcticTiger »

:vs Halla Globe, og Takk for Sist i Tiger-staden :knegg Godt du trives og ikke har snødd ned!
Her nord har vi bare, tørre veier, pga sterk, tørr vind fra aust som holder 15 kullegrader. Så selv om veiene er bare, så er det er ikke spes fristende med en mc-tur her heller :mk

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Globes Logg. NÅ: SESONGEN 2012...på min HONDA (video)

Legg inn av Dexter »

Intet mindre enn fantastisk! :thumleft

Nå lo jeg høyt altså!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar