Trodde man måtte kjøre med skinnklær på slike arangement. Men det er altså ikke et krav..? Synd jeg var bortreist på jobb denne gangen, for dette er noe jeg har meget lyst til å dra på.

Litt rulle var det jo, men ikke værre enn at det gikk finfint med en godt lastet, topptung og småtrimmet busa helt uten elektroniske hjelpemidler. Kvinnfolket klarte det også helt uten problemer med ER6en. Jeg må innrømme, jeg hadde helt glemt at det var grus derSnikkeren skrev:He he. GS som ikke ville kjøre grus? Er det verste jeg har hørt.TBI81 skrev:Finfin lesing. Dette så gøy ut. Skjønner at sykkelen din kommer til å bli bra brukt!![]()
Tok gamle strynveien i forrige uke med fullpakket busa. Det var heldigvis lite rullegrus. Kom i prat med en gs på kroa etterpå, som ville over, men som ga seg da han hørte det var grus. Det gjelder vel å ha utstyret for det
Da jeg kjørte over der på fredag var det faktisk en god del rullegrus. Det var lange strekker med rullegrus, også gjennom svinger. Og når det er såpass med blinde svinger, så tok jeg det forholdsvis med ro. Jeg er ikke noe ekspert på rullegrus, og selv om jeg har god elektronikk i KTM'en, så ble det litt vel spennende.![]()
Snikkeren skrev:TCX har også vært med i vurderingen, men synes kanskje de med toe-slider er litt glorete til å kjøre med Adv. sykkel?
De jeg linket til over er jo forholdsvis anonyme, selv om det er toe-slider på de.
Ja er de ikke omtrent dobbelt så dyr? Har kikket litt på disse også, men vært litt moderert pga prisenJohnnyTh skrev:Daytona er beste skoene jeg har hatt. Dyre, men man får det man betaler for.
Jeg aner ikke. Pleier ikke kikke på prisen :) Har hatt mine i 4 år nå og fremdeles 100% vanntette. Funker og greit i varmen og behaglige å gå på. Har god følelse med sykkelen når jeg kjører.LordShaft skrev:Ja er de ikke omtrent dobbelt så dyr? Har kikket litt på disse også, men vært litt moderert pga prisenJohnnyTh skrev:Daytona er beste skoene jeg har hatt. Dyre, men man får det man betaler for.
Note4