Nope, db-killer er fjernetTomgsx-r skrev:Ser ut som om Db-killeren fortsatt er montert?

Nope, db-killer er fjernetTomgsx-r skrev:Ser ut som om Db-killeren fortsatt er montert?
hehe, ja det sto i bruksanvisningen at skruene skulle settes inn igjen etter at killeren var tatt ut, av en eller annen grunnTomgsx-r skrev:Ah, okay![]()
Så bare skruen![]()
Hmmlasse_hansen skrev:hehe, ja det sto i bruksanvisningen at skruene skulle settes inn igjen etter at killeren var tatt ut, av en eller annen grunnTomgsx-r skrev:Ah, okay![]()
Så bare skruen![]()
Bare å sørge for å ha en tett sovepose det.. Helt tett rundt halsen.lasse_hansen skrev:
Ettersom du har samme telt, kanskje du kan svare meg på følgende:
Hvis jeg skulle være uheldig å slippe en fis i teltet, er det noe ventil som fjerner lukta fort? Slik at fruen ikke merker no?![]()
![]()
![]()
HahahaLordShaft skrev:Hahaha.... bare å ta tak i hodet til fruen, kjøre det ned i soveposen så hun får det konsentrert med en gang.... da sovner hun med en gang og du slipper noe mere styr
Du har "hørt", altså er det ikke egen erfaring?? Trukke jeg tørr prøve, hvis ho mot formodning ikke skulle få black out ganske kjapt, så kan jeg risikere å måtte sove ute, eller enda værre, bli kastrert..LordShaft skrev:Jeg har "hørt" at det skal være veldig effektivt.... jeg vet ikke om hva som gjorde at hun begynte å tåre.... men det er en annen historie![]()