Noen mulighet for at du kan legge ut bilder av monteringen i "Sprocket science" tråden?
Alltid interessant å se hvilke løsninger folk kommer opp med...

Noen mulighet for at du kan legge ut bilder av monteringen i "Sprocket science" tråden?
Det skal jeg få gjort, så snart jeg har fått vasket sykkelen :)AJ skrev: 20 mai 2017, 22:04Noen mulighet for at du kan legge ut bilder av monteringen i "Sprocket science" tråden?
Alltid interessant å se hvilke løsninger folk kommer opp med....
Ok, da skal jeg prøve samme innstilling og se hvordan det funker. Takk for svarAJ skrev: 20 mai 2017, 21:37Nå har jeg den innstilt på en omdreining. Dette gir god smøring uten at felgen grises til.haakeik skrev: 20 mai 2017, 20:57
Hei AJ
Hvor mye omdreining på justeringshjulet har du for å få rett oljemengde?
Har nettopp montert Tutoro på Triumphen.
Men innstillingen endres fortløpende i løpet av sesongen avhengig av temperatur og hastighet (utenlandskjøring...).
Jeg bruker for øvrig kun den oljen som Tutoro selv selger. Min erfaring er at denne er effektiv og veldig drøy i bruk.
Har du ikke fjerna stroppen på setet ennå? Det er vel det første "alle" gjør etter kjøp av CRFSkogstrollet skrev: 10 jul 2017, 21:31 I dag fikk jeg montert de nye, vikbare, speilene jeg bestilte til Hondan. En veldig enkel variant, men bare jeg husker å vike de unna når jeg kjører på litt mere krevende veier skal det nok gå bra. De skal vike av seg selv og hvis de går i bakken, men det er jo ikke none garantier for at det redder speilene![]()
IMG_20170710_192822-01.jpeg
Haha, kan vel ikke si at jeg legger noe særlig merke til den egentligNomade skrev: 11 jul 2017, 10:04Har du ikke fjerna stroppen på setet ennå? Det er vel det første "alle" gjør etter kjøp av CRFSkogstrollet skrev: 10 jul 2017, 21:31 I dag fikk jeg montert de nye, vikbare, speilene jeg bestilte til Hondan. En veldig enkel variant, men bare jeg husker å vike de unna når jeg kjører på litt mere krevende veier skal det nok gå bra. De skal vike av seg selv og hvis de går i bakken, men det er jo ikke none garantier for at det redder speilene![]()
IMG_20170710_192822-01.jpeg![]()
Oj sann! Det der var ikke småtterier. Hva er det du skal fikse?HeHy skrev: 21 jul 2017, 19:02 Strengt tatt i går
Tok ut motoren etter å ha hatt et sklivelt litt tidligere.