Jeg skulle ha jobba litt for å overvinne den bommen der ja

Har med løsning på neste tur opp ditojda skrev:Fin tur ser det ut til Olav![]()
Jeg skulle ha jobba litt for å overvinne den bommen der ja
Tusen tusen takk for gilde ordRiber skrev:Må bare få si at det har vært helt utrolig å få lese bloggen din. Skulle vært i seng for lenge siden, men klarte ikke stoppe før jeg nådde siste sideakkurat slik en god bikers logg skal være.
Dette har gitt meg lyster jeg har glemt jeg hadde oppi alt oppussings styr og giftemålstyr jeg har hatt i det siste. Nå skal det prioriteres å sale opp igjen. Tusen takk for god lesning og inspirasjon. Mulig jeg hiver meg med på noen turer fremover når jeg får anledning da jeg bor i stavangerområdet og har fritidsbolig i Eidfjord
Fortsett og del dine turopplevelser
Siden min er enkel å følge med på. Man kan følge meg på Facebook, Twitter, og RSS-feed, eller man kan abbonere på siden via e-post. Det er også enkelt å logge seg inn på siden min hvis man vil kommentere noen av artiklene. Man kan logge seg inn med Facebook, Twitter, Instagram, Google+ og YouTube kontoen sin. Eller man kan lage en egen profil på siden.hakhap skrev:Blir en jevla jobb å følge alle disse rosa bloggerne nå Snikkeren, Kant1, Flanker osv. Er for å samle i det minste en feed eller alle disse fortellingerne et sted, hvis de lar en hente RSS fra alle disse er det en smal sak å sette opp, men selvfølig bedre hvis alle var på samme sted![]()
Likevel artig å lese