[video]https://www.youtube.com/watch?v=kHk5swD7dV8[/video]
Jeg er heldigere. Ikke snev av PMS her i huset. Har så mye å gjøre at jeg har ikke tid til å tenke på to hjul...Bjerknez skrev:Klokken er 07:00 lørdag morgen og siden PMS'en har gjort sitt intog i heimen, så åker det ned i kjelleren for å gnikke litt på Street'en![]()
![]()
Men først... en frisk tur med bikkja.
SuperMorten skrev:Jeg er heldigere. Ikke snev av PMS her i huset. Har så mye å gjøre at jeg har ikke tid til å tenke på to hjul...Bjerknez skrev:Klokken er 07:00 lørdag morgen og siden PMS'en har gjort sitt intog i heimen, så åker det ned i kjelleren for å gnikke litt på Street'en![]()
![]()
Men først... en frisk tur med bikkja.Går i kjelleren jeg og, i snekkerboden
Ikke for å kuppe bloggen, men "stresset", altså moroa, fortsetter etter jul. Ser ikke ut til å ta noen ende. Fortsetter det sånn blir det ny sykkel snart. Og nei, det blir ikke no med tre rør....Olav K skrev:SuperMorten skrev:Jeg er heldigere. Ikke snev av PMS her i huset. Har så mye å gjøre at jeg har ikke tid til å tenke på to hjul...Bjerknez skrev:Klokken er 07:00 lørdag morgen og siden PMS'en har gjort sitt intog i heimen, så åker det ned i kjelleren for å gnikke litt på Street'en![]()
![]()
Du har det vel som meg SuperMorten.... selvstendige håndtverkere opplever meget sjelden en slik "deilig stressfri førjulstid" som aviser og ukeblader liker å snakke ... og gi råd om hvordan du får![]()
Jammen godt jeg får juleferie fra den 18. des; på Stålholmen![]()
Jeg er på Heathrow nå, rett hjem og i ettermiddag og kveld blir det fliselegging :-)å
Hva er neste steg for deg?SuperMorten skrev:Ikke for å kuppe bloggen, men "stresset", altså moroa, fortsetter etter jul. Ser ikke ut til å ta noen ende. Fortsetter det sånn blir det ny sykkel snart. Og nei, det blir ikke no med tre rør....Olav K skrev:SuperMorten skrev:Jeg er heldigere. Ikke snev av PMS her i huset. Har så mye å gjøre at jeg har ikke tid til å tenke på to hjul...Bjerknez skrev:Klokken er 07:00 lørdag morgen og siden PMS'en har gjort sitt intog i heimen, så åker det ned i kjelleren for å gnikke litt på Street'en![]()
![]()
Du har det vel som meg SuperMorten.... selvstendige håndtverkere opplever meget sjelden en slik "deilig stressfri førjulstid" som aviser og ukeblader liker å snakke ... og gi råd om hvordan du får![]()
Jeg er på Heathrow nå, rett hjem og i ettermiddag og kveld blir det fliselegging :-)å
Hahahaha tror jeg dauermortenolb skrev:Hva er neste steg for deg?SuperMorten skrev:Ikke for å kuppe bloggen, men "stresset", altså moroa, fortsetter etter jul. Ser ikke ut til å ta noen ende. Fortsetter det sånn blir det ny sykkel snart. Og nei, det blir ikke no med tre rør....Olav K skrev:SuperMorten skrev:Jeg er heldigere. Ikke snev av PMS her i huset. Har så mye å gjøre at jeg har ikke tid til å tenke på to hjul...Bjerknez skrev:Klokken er 07:00 lørdag morgen og siden PMS'en har gjort sitt intog i heimen, så åker det ned i kjelleren for å gnikke litt på Street'en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goldwing er absolutt et alternativ, men da må jeg ha en til, til sånn småkjøring på morsomme Vestfoldveier..Bjerknez skrev:En sånn en hadde INGEN fått meg til å kjøre rundt i as!Selv ikke uten tak og kjøleboks.
Hadde glatt kjørt rundt i en sånnBjerknez skrev:En sånn en hadde INGEN fått meg til å kjøre rundt i as!Selv ikke uten tak og kjøleboks.
Jeg synes rett og slett det ser bedre ut. Dessuten så får jeg også ryggstøtte i samme slengenjhn skrev:Hva er årsaken til at du vil ha all bagasjen til å balansere på sykkelens høyeste punkt
Det gjør vi nok helt sikkertfreddy123 skrev:Ser bra ut da er vell du klar for mange fine turer til våren/sommern sees på veien i 2015 :)
Ingen over ingen ved sidenCutless skrev:http://www.visordown.com/road-tests/tri ... 25968.html
Har du planer om å forlate planeten?Intruder skrev:god jul og stå på !!![]()
Passer meg på innleggslista så jeg får fred når jeg engang kommer dit jeg skulle vært i august ... hællvete !!
Leser litt fort noen ganger, leste "visdomsord"Cutless skrev:http://www.visordown.com/road-tests/tri ... 25968.html