Vi hadde fra +9 til minus 2 på turen
Fra Gårds dagens tur https://locatoweb.com/map/single/1051119307 Ble nesten 15 mil der å
Takk for det!Stian87 skrev: 21 okt 2017, 19:15Synes sykkelen ble utrolig stilig med det nye skiltoppsettet. Hvordan synes du den er å kjøre? Har bare kjørt broren Urban GS selv, som jeg likte veldig godt, men synes nok den er i dyreste laget i forhold til hva du får for pengene.Erlendos skrev: 20 okt 2017, 11:00 Foreløpig siste kjøretur for meg var på mandag 16/10. Varmt i været, tørr asfalt, lite trafikk.
Måtte passe meg litt på svinger der sola ikke hadde tatt, hvor det var vått og mye løv. Ellers var det helt perfekt.
Kjørte fra Tønsberg over Anholt til Kvelde og så opp til Skjærsjøen, der bildet er tatt.
Videre rundt Lysebo, også tilbake samme vei. Fine mc-veier.
Viktig at siste turen på året blir bra, slik at man kan leve på den til neste sesong![]()
Jeg digger RNineT, rett og slett digger den. Urban GS og racer synes jeg ikke er kul i det heletattErlendos skrev: 12 jan 2018, 22:16Takk for det!Stian87 skrev: 21 okt 2017, 19:15 Synes sykkelen ble utrolig stilig med det nye skiltoppsettet. Hvordan synes du den er å kjøre? Har bare kjørt broren Urban GS selv, som jeg likte veldig godt, men synes nok den er i dyreste laget i forhold til hva du får for pengene.
Jeg synes NineTen er helt fabelaktig å kjøre, rett og slett. Den elsker å cruise i lange, passe slake kurver, men hvis man legger mer vekt på forgaffelen og bruker armene litt vokser det frem en sporty side som sluker kjappe svingkombinasjoner som ingenting. Veldig fornøyd med sykkelen.
Du verden.. Helårs motorsyklist blitt du altså?E-strom skrev: 26 feb 2018, 14:20 Riktignok gårdagens bilde, men likevel: Nyvasket og med ferskt lag med Scottoiler 365 etter helgens 10-15 mil på nydelig snøføre.
Bærre lækkert![]()
Takk skal du ha Kjell - er nok innom ganske ofte, men bidrar nok alt for lite...kjellv skrev: 26 feb 2018, 18:12Du verden.. Helårs motorsyklist blitt du altså?E-strom skrev: 26 feb 2018, 14:20 Riktignok gårdagens bilde, men likevel: Nyvasket og med ferskt lag med Scottoiler 365 etter helgens 10-15 mil på nydelig snøføre.
Bærre lækkert![]()
Kjekt å se deg innom igjen, lenge siden sist![]()
Takk for det - det er en 2005-modell med over 50000km kjørt, så noe slitasje er det jo. Jeg kjøpte den av en som hadde pendlet med den i Oslo, så den kom med rustflekker, korrosjonsflekker på aluminiumen og halv-slitte piggdekk fra Trelleborg/Mitas. Bor på Heimdal sør for Trondheim og jobber i sentrum, så det blir en del DRZ så lenge det ikke er alt for kaldt (under ti-tolv minus sånn ca.).gsx750_80 skrev: 28 feb 2018, 08:17 Den DRZen ser skikkelig fin ut, og vinterkjøring frister. Jeg kjører 80 km t/r jobb når jeg kan, og er per tiden togpendler. Kjører du konsekvent mc vinterstid? Registrerer du mye slitasje som følge av salting? ( Såvidt jeg husker befinner du deg i sentrale strøk av trøndelag, noe jeg og gjør..)
Helt enig i det, stiller meg litt uforstående til de som elsker Racern. Synes linjeføringen blir litt kjedelig.FredrikE24 skrev: 04 feb 2018, 19:59Jeg digger RNineT, rett og slett digger den. Urban GS og racer synes jeg ikke er kul i det heletattErlendos skrev: 12 jan 2018, 22:16Takk for det!Stian87 skrev: 21 okt 2017, 19:15 Synes sykkelen ble utrolig stilig med det nye skiltoppsettet. Hvordan synes du den er å kjøre? Har bare kjørt broren Urban GS selv, som jeg likte veldig godt, men synes nok den er i dyreste laget i forhold til hva du får for pengene.
Jeg synes NineTen er helt fabelaktig å kjøre, rett og slett. Den elsker å cruise i lange, passe slake kurver, men hvis man legger mer vekt på forgaffelen og bruker armene litt vokser det frem en sporty side som sluker kjappe svingkombinasjoner som ingenting. Veldig fornøyd med sykkelen.![]()
Men hva tenker du om hvor enkel den er å hive rundt i svingene? Blir det litt hard brøyting med armene?
Jeg har en kollega med R1200RS, og det overrasker meg hvor mye han sier man må ta i når det røyner på med litt aktiv svingkjøring. Når det tunge svinet mitt krever omtrent ingen krefter på styret for å knekke helt nedpå og bli der. Med andre ord langt mer overstyrt.