Carpa skrev:Tror hun hadde drukket mye RedBull før hun gikk på scenen...... Mens noen har problemer med å klare å gå opp trapper i den tilstanden så hoppet og spratt hun rundt på scenen :-)å
- var i grunnen det jeg mente her tidligere

Carpa skrev:Tror hun hadde drukket mye RedBull før hun gikk på scenen...... Mens noen har problemer med å klare å gå opp trapper i den tilstanden så hoppet og spratt hun rundt på scenen :-)å
Jepp, det kalles Vestsideveien - kjører oftest den når jeg skal til Sylling/Vikersund. Mye mindre trafikk og mer avstressende enn hovedveien på motsatt side. Lenger opp kan du velge å holde til venstre opp en svingete bakke og kjøre om Kanada som har finest svinger IMO, eller via Tronstad. Begge veier fører til Sylling. Og så bør du prøve Grøttegata - dvs rett fram i rundkjøringen her hvis du kommer nedover fra Liertoppen og skal korteste vei over til Vestsideveien.Carpa skrev:...mot Lierbyen og i rundkjøringa der tok jeg veien mot Egge for der har jeg aldri kjørt før. Fulgte den og kom plutselig til Sylling, det ble en fin tur.
Var ikke småtterier som kom ned fra himmelen litt utpå dagen nei, jeg er glad jeg snudde! (og vant kappløpetCarpa skrev: Det var noen steder med tildels mye grus etter det heftige regnskyllet som var i går så det var greit å ta det med ro i tilfelle man skulle treffe på en sau og noe grus i en sving...
Jeg vurderte en tur litt sent på ettermiddagen i går men før jeg rakk å vurdere ferdig åpnet himmelen seg så da var det i grunn ikke noe mer å vurdere.
Jo det gjør du!Carpa skrev: Det var mange sauer langs vestsideveien ja, men de jeg så var inngjerdet. Det var en fin lavhastighetstur ja, helt greie veier for meg som ikke oppsøker høyhastighetsveier
Det var flåsete utsagn hehe, jeg er det motsatte av grisekjører og alle som kjører Audi hater megPCP skrev:Var ikke småtterier som kom ned fra himmelen litt utpå dagen nei, jeg er glad jeg snudde! (og vant kappløpetCarpa skrev: Det var noen steder med tildels mye grus etter det heftige regnskyllet som var i går så det var greit å ta det med ro i tilfelle man skulle treffe på en sau og noe grus i en sving...
Jeg vurderte en tur litt sent på ettermiddagen i går men før jeg rakk å vurdere ferdig åpnet himmelen seg så da var det i grunn ikke noe mer å vurdere.![]()
)
Jo det gjør du!Carpa skrev: Det var mange sauer langs vestsideveien ja, men de jeg så var inngjerdet. Det var en fin lavhastighetstur ja, helt greie veier for meg som ikke oppsøker høyhastighetsveier![]()
Hehe, men for å presisere litt hva jeg mener, i tilfelle du tror det har noe med grisekjøring å gjøre når jeg snakker om "høyhastighetsvei" (eller motsatt med "lavhastighetsvei".) Vestsideveien har 50 og 60 soner, div boligstrøk, og er generelt lite oversiktlig, så den innbyr dermed til lave hastigheter. Det jeg mener med høyhastighetsvei er derimot sånne veier du feks kjørte på når du var Gol/Geilo, og feks da Numedalen ned til Kongsberg.
Det er mulig det bare er meg, men grunnen til at jeg syns dette er relevant når man diskuterer "fine veier" er at jeg feks på veldig varme dager syns det er mye mer behagelig å kjøre på høyhastighetsveier, hvor man får litt vind i seilet, mens det på kalde høstdager kan være mer fristende å kjøre litt sakte, og sno seg frem. Andre ganger er det bare humør og dagsform som avgjør hva som frister mest.
hehe, det er alltid hyggelig å treffe folk men jeg liker veldig godt kjøringa også. Ja takk begge deler :-)Jompa skrev:Var å kikka i bloggen du linket til, der du skriver at Trollvannstua et et nytt samlingssted osv.
Hvis man kjører dit for å treffe folk er det vel ikke nøye om vegen er kjedelig ?
Jeg kjører i ett kvarter langs E6 gjennom "fjøsbyen" med 50-grense og til og med 30 og 40 -grense før jeg er fremme ved Statoilbenken.
Og som oftest er det ikke folk der engang. De som sier at frem og tilbake er like langt tar feil,
det er dobbelt så langt.
Ok, du har flere muligheter.Carpa skrev:hehe, det er alltid hyggelig å treffe folk men jeg liker veldig godt kjøringa også. Ja takk begge deler :-)Jompa skrev:Var å kikka i bloggen du linket til, der du skriver at Trollvannstua et et nytt samlingssted osv.
Hvis man kjører dit for å treffe folk er det vel ikke nøye om vegen er kjedelig ?
Jeg kjører i ett kvarter langs E6 gjennom "fjøsbyen" med 50-grense og til og med 30 og 40 -grense før jeg er fremme ved Statoilbenken.
Og som oftest er det ikke folk der engang. De som sier at frem og tilbake er like langt tar feil,
det er dobbelt så langt.
Tar heller turen til Smia MC og Vindfjelltunet hvor jeg kan få kjørt noe svingete morsomme veier i stedet for å leike asfaltcowboy i by'n :-)å