Jeg liker å holde meg sånn noenlunde oppdatert og følger dermed nyhetssendingene på bl.a. TV2 og NRK.
Og i kveld satte jeg meg ned for å se på TV2 Nyhetskanalen kl. 21:00.
Ingen nyheter som utmerket seg sånn innledningsvis, selv om TV2 sikkert kunne funnet noe som var høyst relevant...
Men
så kom nyheten det ble brukt mest tid på, nemlig Espen som hadde vært i Tyrkia og fått operert inn implantater i rompa si.
Jeg antar han var ute etter å få en skikkelig sprettrompe

?
Når han fortalte om dette la jeg jeg merke til at han hadde en hoven overleppe. Etter hvert som han snakket så begynte det å ane meg at denne fyren antakelig hadde fått operert overleppen også...

. Ja, kanskje også underleppen, så det ut til.
Nåvel... videre til nyhetsoppslaget som altså fikk stor og romslig plass på TV2 Nyhetskanalen.
Espen som svært gjerne ønsket seg større og ganske sikkert mer spretten rompe fikk tildels store problemer etter første implantatoperasjon i Tyrkia av alle steder han valgte, og måtte tilbake for å gjøre en reoperasjon. Etter hvert viste det seg at også denne ikke var helt vellykket. Så nå hadde Espen bestemt seg for å trene slik at han fikk de rompeballene han så sårt ønsket seg.
Javel... all grunn til å ønske ham lykke til med det.
Jeg fant ikke nyhetsinnslaget om dette fra i kveld på nettsidene til Nyhetskanalen. Men her er er innslaget fra mars i fjor:
https://www.tv2.no/a/11228993/
Og så må lesere her inne på MCsiden.no ha meg unnskyldt, men jeg lo så jeg nesten skreik da jeg så kveldens innslag om Espen og hans andre mislykkede rompeballoperasjon. Jeg kunne rett og slett ikke la være!
Antakelig er jeg helt ødelagt og mangler enhver empati med enkelte folk. Men det får altså ikke hjelpe. Jeg fikk meg en skikkelig god latter og litt ettertanke etterpå om hva i all verden er det som skjer her i verden når en rompeballoperasjonssak som dette får så mye oppmerksomhet :-)å .
Uansett og okkesom, god underholdning fra en verden som er helt på det skeive er det jo

.