Bildet er fra en tur i fjor høst (som jeg ikke har skrevet om her på MC-siden), og jeg kan vel røpe så mye som at vi skal en del nordover fra Øksnebjerg

FulltrefferMLeikarnes skrev: 30 mar 2017, 16:58 Det må jo nesten være Grimsdalen...kjørte over der i høst og mener å ha ett bilde fra samme sted
![]()
På vei ned igjen fra toppen mot Folldal, rett før setrene.
Får grave frem ett bilde en eller annen plass da! Vi bygger hytte på Dovre så jeg kjører nokså mye rundt om i området der!E-strom skrev: 30 mar 2017, 23:08 Fulltreffer![]()
Fantastisk fin vei fra Dovre og østover. Var en del av turen "5 topper" som vi kjørte i august i fjor - anbefales varmt
Du har`n![]()
Jepp - turen var lagt opp med utgangspunkt i denne listen over Norges 5 høyeste bilveier:
Det stemmer det! På Ergan kystfort for en del år siden.
Selv har jeg bare vært i Bud 1 gang og det varte 2 døgn som gjest hos noen bekjente
Kvase, du gjettet riktig. Da blir det din tur. Har du et bilde vi kan gjette på?kvase. skrev: 31 mar 2017, 12:55Selv har jeg bare vært i Bud 1 gang og det varte 2 døgn som gjest hos noen bekjente![]()
Men rakk en tur opp der før de andre sto opp om morgenen
Vi er i Telemark og i Nissedal kommune, bilde er fra 8. mai 2016.kvase. skrev: 01 apr 2017, 22:43 Kommer et her fra et godt besøkt sted i innlandet med mye rart å se på.
Sikkert lett men men
Tur.jpg
Søren du hadde sett det før ja skulle tatt dette i istedenfor
kvase. skrev: 01 apr 2017, 23:09Søren du hadde sett det før ja skulle tatt dette i istedenfor
download/file.php?id=15071
Hehe..Baffin..Da ble det din turBaffin skrev: 02 apr 2017, 08:58kvase. skrev: 01 apr 2017, 23:09Søren du hadde sett det før ja skulle tatt dette i istedenfor
Hvorfor skulle du tatt dette i stede, dette er jo fra Østfold nærmere bestemt i Rygge kommune, faktisk i Balkeveien.
Baffin
Spiller ballen over til noen andre, noen som har lyst til å legge ut et bilde?Elruts84 skrev: 02 apr 2017, 12:22Hehe..Baffin..Da ble det din turBaffin skrev: 02 apr 2017, 08:58kvase. skrev: 01 apr 2017, 23:09Søren du hadde sett det før ja skulle tatt dette i istedenfor
Hvorfor skulle du tatt dette i stede, dette er jo fra Østfold nærmere bestemt i Rygge kommune, faktisk i Balkeveien.
Baffin![]()
Elruts
Selvfølgelig :-) Som ventet en enkel oppgave selv om jeg la inn et bilde tatt i en litt mindre fotografert vinkel. Bildet under ville nok vært lettere å kjenne igjen. Mange har nok parkert sykkelen sin akkurat her :-) Din tur..E-strom skrev:Hmmm...
- turistfella på toppen av Trollstigen, kanskje
kjellv skrev: 02 apr 2017, 19:14Selvfølgelig :-) Som ventet en enkel oppgave selv om jeg la inn et bilde tatt i en litt mindre fotografert vinkel. Bildet under ville nok vært lettere å kjenne igjen. Mange har nok parkert sykkelen sin akkurat her :-) Din tur..E-strom skrev:Hmmm...
- turistfella på toppen av Trollstigen, kanskje