Det hadde vært jævlig gøy å sammenlignet lyd og følt lyd på syklene nå. Jeg har faktisk en liten følelse av at din var litt høyere lyd utav.
Men driver å installerer program så jeg får redigert sammen en video snutt nå. Problemet er jo fortsatt at en ikke får skikkelig plukket opp lyden med slike film kamera.
Dritstilig, og snart kommer Phantom med "Follow me-software", men jeg vet ikke om det vil fungere på 2ern? Det må du sjekke ut Snikkern
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjempebra video...! Veldig stilig når både kamera og motiv beveger seg over "kulissene" - tror det blir veldig bra om dere får med litt kveldssol også (fine farger og dessuten trenger vel disse kameraene det lyset de kan få).
Keep up the good work Snikkern
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Fin smakebit.... med drone på Pre-høst tur kunne det blitt riktig interessant dokumentasjon
Spørs dog om drona flyr fort nok opp Stigedalen. Eller andre plasser
Dette ble rett og slett dritkult, Snikkeren! Krever mye innsats å bruke på tur, men det gir sinnsykt fete bilder... Håper du fortsetter å eksperimentere med dette
hvis du ser fra 1:21, den snutten der, fram til 1:57, før han svinger inn å snur. Er bare så jævlig magisk. Også med den musikken :-)å
Det er ikke godt å lage en hel film bare med droneflyging, men er du to eller tre stykker kan en lage en del utrolig kule klipp... samt at en kan filme veldig mye bra med fotoapparat. stående i veikanten, på en høyde i nærheten osv. Det tar bare litt lengre tid
Ser veldig bra ut det der. Får legge inn dedikert filmetappe på prehøst. Bli enig om egnet format så kan det bli riktig lekkert det der med litt planlegging.
I kveld har jeg kjørt opp 4 batteripakker. Kjenner spakene sitter bedre for hver tur.
Nå er snart læretiden over, lysta på Phantom 3 sniker seg på gitt