Fra veien ned til Lysebotn... Vinteren har heller ikke her helt sluttet taket. Ikke like høye brøytekanter som på det høyeste i Suleskarveien, men imponerende nok likevel...

Var ikke alene på tur, nei...

Vet ikke, siden jeg ikke har sett den du nevner i Oslo. Statuen i Rjukan er i hvertfall av Gunnar "Kjakan" Sønsterud.Pollti skrev:Du AJ, den statuen av mannen med sykkel på Rjukan er det samme statue som står ved Indexhuset på Solli plass i Oslo ?
Skal huske påminnelsen din når vi kjører Suleskaret, virker som vi nok får en kjøligere tur en dere hadde nå i pinsen over fjellet.AJ skrev: Til slutt en liten påminnelse til dere som skal kjøre Suleskaret til helga - Vår-slippet 1. -3. juni . Vær spesielt oppmerksom på bobilene!!
Og spesielt dere som har speil som stikker langt ut til siden.
njaaaa.... møtte en skurtresker inne i Strømsåstunellen på E134..men det KAN jo hende at han ikke fikk startet det andre gårdbrukerhelvetet..Pollti skrev:år traktorsjåfører ikke kjører traktorer så tror jeg de bedriver venstrekjøring med søpplebiler på uoversiktelige veier gjerne parkert rett før en bakketopp.
Javisst. For det er jo "nothing else matters" som gjelder, for å sitere denne musikktruppen som tidvis samler en og annen publikummer når de inviterer til en aldri så liten visekveld der de farter land og strand rundt - på smale såvel som brede vei. Kanskje tilogmed innom "Highway to Hell", om så er...Jompa skrev:Speilene er nedgrodd av gammel leire, og det innvendige speilet er stillt sånn at jeg ser meg selv og nothing else.
Må jo sjekke at håret ligger riktig når johndeerecapsen er tredd nedover ørene.
Nei. Det er "gateversjonen" som står klar, har jeg fått vite. Den med alu-felger...OMAAS skrev:Er det en NTX du skal prøve?