De skravla så fælt at jeg glemte det helt bort, og plutselig måtte jeg draAJ skrev:Ble ikkeno' bannerbilde, skjønner jeg...Carpa skrev: Takk for turen, det var hyggelig å bli litt kjent med deg :-)![]()
![]()
![]()

De skravla så fælt at jeg glemte det helt bort, og plutselig måtte jeg draAJ skrev:Ble ikkeno' bannerbilde, skjønner jeg...Carpa skrev: Takk for turen, det var hyggelig å bli litt kjent med deg :-)![]()
![]()
![]()
Skjønner...Carpa skrev:De skravla så fælt at jeg glemte det helt bort, og plutselig måtte jeg draAJ skrev:Ble ikkeno' bannerbilde, skjønner jeg...Carpa skrev: Takk for turen, det var hyggelig å bli litt kjent med deg :-)![]()
![]()
![]()
Carpa skrev:Jaja, jeg har jo tatt noen da, senest i Sverige![]()
Skal love å skjerpe meg sjef!!!!
Skal ta på Rudskogen og på Høk på torsdag
Bilister er noe av det farligste som finnes der ute.Carpa skrev:I dag har jeg vært en tur på Vindfjelltunet og det var hyggelig. Men ikke fullt så hyggelig å kjøre hjem for da var det nemlig en som prøvde å skade meg :-)å
Jeg kom i god sig i 70 km bortover en slette også kommer det en bil fra en sidevei på venstre side som bare kjørte rett ut, ikke antydning til å se meg.
Hadde jeg bremset så hadde jeg kjørt rett i siden på den, og hadde jeg kjørt i vanlig fart og i det sporet jeg hadde så hadde bilen kjørt rett på meg
Måtte ut i veiskulderen og gasse på for å komme forbi så den ikke traff meg. Det var med liten margin jeg så vidt kom forbi idioten!
Det er vel første gang jeg har tatt frem den midterste fingeren når jeg har vært ute og kjørt motorsykkel![]()
Men ellers var det en fin tur, litt småkaldt på vei hjem så det var kjekt med varmeholker :-)
Ja, det er veldig bra og det høres jo ut som du har gjort "alt riktig" her Carpa!MysteryShadow skrev:Men godt å vite at du klarte å beholde roen, se an situasjonen, og handle deretter!
Det er en viktig og god egenskap. Verste er jo hvis man fryser til, og blir "fiksert på målet", som da blir bilen, da havner man stort sett der. :-)
Ikke for å si noe i mot på dette, du har i og for seg helt rett. Men samtidig får jeg av og til lyst å kaste både sneiper og annet på motorsykler bak bilen min. Blir selvfølgelig veldig generaliserende (akkurat som kritikken mot biler), men jeg syns altså vi motorsyklister har en del forbedringspotensiale når det gjelder å holde avstand. Jeg tenker at dersom jeg holder mine 3 sekunder+ så kan de hive så mye sneiper de orker, uten at det egentlig gjør meg stort.MysteryShadow skrev: Viste frem den midterste fingeren jeg også for noen dager siden, da nissen i bilen foran kastet ut en sigarett. Tror han skjønte tegninga da jeg kom forbi, dro på turtall og viste fingeren. Blir litt irritert på sånt![]()
Du vet at det er en eller to sånne adventure-jævler på forumet her? Pass deg ellers så kommer vi hjem til deg og forgifter potetgullet dittPCP skrev: Hehe, jeg gjør ikke det selv altså, men feks her for noen uker siden ble jeg (som alltid) liggende i køen (60-70 kmt) mot Kongsberg i gjennom Strømsås-tunnelen ved Drammen, med en sånn høy adventure-jævel konstant ca 3 meter bak, og med fulltlys. Hadde jeg bare hatt en sneip da, så kanskje......?!(
)
Hehe oups..., det tenkte jeg ikke på... :-)åpoulet_cavalier skrev:
Du vet at det er en eller to sånne adventure-jævler på forumet her? Pass deg ellers så kommer vi hjem til deg og forgifter potetgullet ditt
Var ikke meg. Lover.PCP skrev: (Men var du derimot klint oppi rumpa på en bil, med fulltlys i Strømsås-tunnelen for et par uker siden, så trekker jeg tilbake alt det pene jeg har sagt!)
Nei, man kikket etter at det var klart. Jeg ville ikke ha en hissig Mercedesfører (eller "adventure-jævel") på nakken...Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
Sneiper er en uting å kaste ut av bilen, spesielt om man har en motorsyklist bak seg. Det gjorde aldri jeg da jeg røyket slike gammeldagse sigaretter.
Så lenge hu sitter i bilen så går det bra, verre om hu kommer på kawasakienSuperMorten skrev:Nei, man kikket etter at det var klart. Jeg ville ikke ha en hissig Mercedesfører (eller "adventure-jævel") på nakken...Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
Sneiper er en uting å kaste ut av bilen, spesielt om man har en motorsyklist bak seg. Det gjorde aldri jeg da jeg røyket slike gammeldagse sigaretter.![]()
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Jeg var så snill og hensynsfull at jeg forsøkte ikke å "legge igjen" sneiper på frontruta til bilen bak, men alt det er historie...Carpa skrev:Så lenge hu sitter i bilen så går det bra, verre om hu kommer på kawasakienSuperMorten skrev:Nei, man kikket etter at det var klart. Jeg ville ikke ha en hissig Mercedesfører (eller "adventure-jævel") på nakken...Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()
Sneiper er en uting å kaste ut av bilen, spesielt om man har en motorsyklist bak seg. Det gjorde aldri jeg da jeg røyket slike gammeldagse sigaretter.![]()
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Beklager Carpa, det er visst bare meg som er ute å forpester bloggen, og roter meg inn i dårlig lys igjen. Sist var det kvinner i kø jeg fikk på nakken, denne gangen har jeg havnet på hat-listen til alle eventyrerne, og det er ikke få!!Carpa skrev:Heisan, her var det liv![]()