

Til sammenligning så ventet jeg 3 uker..TRE UKER, her nå i mai, på at en annen MC-merkeforhandler, skulle få sendt noen deler fra hovedlageret i Oslo og opp til Trondheim

Det er synd.. Alle Ducati-forhandlerne bestiller jo deler igjenom det samme systemet, så fram til at delene er på lager i Modena, så er det nok verkstedskapasiteten det går på..Elolz skrev:Løvaas er helt rå på å skaffe deler kjapt og ordne opp.Er verre her vest. Admin på Facebooksiden til Ducati Owners Club Bergen velger nå å selge Hypern sin etter at Sigma har hatt den inne i snart en mnd uten å få ut fingen... Går jo glipp av halve sesongen. Snart blir det vel kun østpå en kan skimte en Ducati i ny og ne.
Det der lærte vi tidlig i servicebransjen.Jompa skrev:Det er rart at noen verksteder tør å yte dårlig service i 2015.
Enten en forhandler har godt eller dårlig rykte, sprer det seg over hele landet på et øyeblikk.
Det må jo bety at det finnes folk som enda lever på 70 eller begynnelsen av 80 -tallet da de aller fleste handlet lokalt, uansett om verkstedet var bra eller ikke ?
Har de ikke hørt om internett, facebook, mcsiden og andre forum ?
Og her er det nesten for varmt med fullt kjøreutstyr. Men hvis en snur sørover og reiser like langt som det er til Alta blir det enda varmere. :-)åJompa skrev:Det er fint å hive seg på mopeden når man har små-ærender.
Selv fikk æ meg en tur i går kveld, det var ikke mere enn åtte grader, men med ullgenser og stillongs under dressen gikk det fint.
28 mil t/r for å levere to o-ringer til en kunde. Og ikke var det liv om å gjøre heller....
Men kunden var glad for servicen, og sjøl va æ fornøyd med turen.
Og sykkelen fikk fulle spjeld over noen kilometer vidde.